خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور:
حجت الاسلام والمسلمین گواهی گفت: اگر روزهای انقلاب رساندن یک پیام در مسیر آن با دستگیری و سال ها محکومیت همراه بود، امروز در این شرایط امن باید حوزه های علمیه در راستای ماندگاری و تقویت انقلاب بکوشند.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۰۲
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۳

به گزارش سازمان بسیج اساتید و روحانیون خبرگزاری بسیج، 

حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی، در اولین دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استان های قم، خراسان رضوی، تهران و اصفهان، در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد گفت: سازمان بسیج اساتید سال هاست که در کشور فعالیت دارد و در سال های اخیر نیز در چهار استان قم، اصفهان، تهران و خراسان رضوی شکل گرفته است.

وی با بیان این که تا امروز بالغ بر ۲۵۰۰ نفر از اساتید سطوح عالی و خارج در این زمینه فعال شده اند، تصریح کرد: آیت الله علم الهدی در مشهد مقدس، آیت الله صدیقی در استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین نبوی در قم و حجت الاسلام والمسلمین خطاط در استان اصفهان نیز مسئولیت بسیج اساتید، طلاب و روحانیون را در استان ها بر عهده دارند.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در ادامه شعار این همایش را «حوزه انقلابی، رسالت اساتید و نخبگان بسیجی» عنوان و اظهار کرد: هدف از اجرای این همایش سه روزه در مشهد مقدس تقویت و انسجام فکری اساتید بسیجی، بصیرت افزایی نخبگان و اساتید در راستای انقلابی ماندن حوزه همراه با بازخوانی وظایف است.

حجت الاسلام و المسلمین گواهی، بصیرت افزایی اساتید و نخبگان در راستای انقلابی ماندن حوزه های علمیه و افزایش انگیزه نخبگان نسبت به ماندگاری انقلاب اسلامی را از جمله دیگر اهداف این همایش عنوان و ابراز کرد: وقتی حوزه های علمیه در جهت انقلاب گام بردارند می توانند همگان را در این مسیر سوق دهند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر اگر روزهای انقلاب رساندن یک پیام در مسیر آن با دستگیری و سال ها محکومیت همراه بود، امروز در این شرایط امن باید حوزه های علمیه را در راستای ماندگاری و تقویت انقلاب فعال کرد.

حجت الاسلام و المسلمین گواهی با اشاره به حضور ۲۵۰ نفر از اساتید بسیجی در این دوره بیان کرد: بسیاری از اساتید انقلابی بسیجی نخبه هستند و در آگاهی بخشی و مسائل بصیرتی سابقه درخشانی دارند که امیدواریم این دوره برای اساتید مثمر ثمر واقع شود.

ارسال نظرات