خبرهای داغ:
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در نشست کارگروه استانی طرح GNAF، بر ضرورت اجرای طرح GNAF با محوریت شفاف‌سازی در اقتصاد مقاومتی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۰۳۷۲۷۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، علی جهانگیری گفت: این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات و فناوری در دو بخش نشانی استاندارد و سیستم یکپارچه‌سازی املاک کشور در دستور کار قرارگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه این کارگروه بر عهده اداره کل پست استان است اما نباید فراموش کنیم که این اقدام یک موضوع فرا بخشی است و تمامی سازمان‌ها و نهادهای متولی باید برای تحقق این مهم پای‌کار باشند.

جهانگیری حرکت به سمت شهر هوشمند را ضرورتی انکارناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: اگر زمانی راه‌سازی و بحث‌های عمرانی در اولویت قرار داشت امروز ناگزیر هستیم به سمت هوشمند سازی حرکت کنیم و این موضوع در اولویت قرار گیرد.

  معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تبریز به‌عنوان شهر اولین‌ها باید در اجرای این موضوع نیز پیش‌قدم باشد و انتظار داریم طی جلسات کارشناسی هر چه سریع‌تر نسبت به جمع‌بندی اقدامات صورت گرفته و برنامه‌ریزی در راستای تحقق این برنامه قدم‌های مؤثری برداشته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها