عملیات اجرایی ساخت مرکز اقامتی شماره ۲ معتادان متجاهر در کهریزک آغاز شد

خبرگزاری بسیج: عملیات اجرایی ساخت مرکز اقامتی شماره ۲ نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر «شفق» در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع، با حضور هدایت الله جمالی پور، فرماندار ویژه شهرستان ری، بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران، محمدی بازپرس شهرستان ری و جمعی از مسئولان در کهریزک آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۲۷۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران،  در مراسم کلنگ زنی فاز دوم مرکز نگهداری معتادان متجاهر شفق گفت: بهزیستی در حوزه آسیب های اجتماعی مسئولیت ها و ماموریت های گسترده ای دارد و در حوزه اعتیاد هم مدیریت اجرایی به ما محول شده است. وی اظهار داشت: نگهداری معتادان در گذشته بر عهده قوه قضائیه بود اما از سال گذشته این مسئولیت به بهزیستی محول شده است.

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه های مرتبط با موضوع اعتیاد وظیفه قانونی و شرعی دارند که به این قشر آسیب دیده کمک کنند بنابر این فرهنگ کار تیمی را باید در میان مسئولان کشور تقویت کنیم و همه دستگاه ها باید به دنبال جلب رضایت مردم باشند و در شرایط خاص کشور رفع نارضایتی حتی یک نفر برای ما مهم است.  

بیات نژاد اذعان کرد: 10 درصد علل گرایش معتادان به مصرف مواد مخدر خانواده ها بوده اند و همه ما مقصر و مسئول بوده ایم که افراد به این مسیر کشانده شده اند. رویکرد گذشته در مبارزه با اعتیاد مناسب نبوده و باید در راستای کرامت انسانی افراد حرکت کنیم و به دنبال ساماندهی و درمان اعتیاد در عالی ترین سطح ممکن هستیم.

 باید تمام روش ها را بکار بگیریم تا مسیر درمانی به خوبی دنبال شود و توانمند سازی و استقلال شغلی و فکری افراد را فراهم کنیم تا خروجی کار زیبا باشد.   

ارسال نظرات