خبرهای داغ:
مسئول ستاد مردمی زیر سایه خورشید همدان از ورود کاروان رضوی و برگزاری مراسم استقبال از خادمان رضوی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۷۲۵۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲

مراسم استقبال از کاروان‌های رضوی در همدان برگزار می‌شودحمید عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت دهه کرامت به برنامه‌های ستاد مردمی زیر سایه خورشید طی این ایام اشاره و اظهار کرد: جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید امسال برای هشتمین سال متوالی همزمان با دهه کرامت در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 25 عنوان برنامه شاخص به همت ستاد مردمی زیر سایه خورشید و با حضور خادمان رضوی طی دهه کرامت در سطح استان همدان برگزار می‌شود، افزود: این برنامه‌ها امسال از 28 تیر ماه به مدت یک هفته و با حضور خادمان رضوی در 200 نقطه از استان همدان برگزار خواهد شد.

مسئول ستاد مردمی زیر سایه خورشید همدان از ورود کاروان رضوی به استان همدان خبر داد و یادآور شد: مراسم استقبال از کاروان رضوی صبح روز پنجشنبه 28 تیر ماه در دفتر نمایندگی آستان قدس در همدان برگزار می‌شود.

وی در تشریح اولین روز از برنامه‌های کاروان رضوی در استان همدان به دیدار خادمین رضوی با آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان اشاره و بیان کرد: روز پنجشنبه 28 تیر ماه در اولین روز از برنامه‌های کاروان رضوی در استان همدان، مراسمی در صدا و سیمای مرکز همدان به صورت زنده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات