خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان گفت: در استان و کشور با چالش هویتی روبرو هستیم که 80 درصد جمعیت کشور دوران انقلاب را درک نکرده‌اند و باید با دل و جان کار کنیم تا بتوان دستاوردهایی چون عزت ملی و استقلال را برای نسل جوان که تنها مشکلات را می‌بینند، تبیین شود.
کد خبر: ۹۰۳۷۲۰۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹

لزوم تبیین دستاوردهای انقلابب اسلامی برای نسل جوان/ با چالش هویتی روبرو هستیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی بقایی امروز در ستاد هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال شهدای مبارزات انقلابی به عنوان شهدای سال استان انتخاب شده‌ و گروه انقلابی ابوذر شهید سال استان و شهیدان دیباج شهید سال شهرستان همدان هستند.

وی افزود: در ملایر، رزن، کبودراهنگ، تویسرکان و بهار هم شهدای انقلاب و در سایر شهرستان‌ها، شهدای دفاع مقدس انتخاب شده‌اند و تولید محتوا برای معرفی این شهدا هم انجام شده که به مرور در منتشر می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان بیان کرد: در استان و کشور با چالش هویتی روبرو هستیم که 80 درصد جمعیت کشور دوران انقلاب را درک نکرده‌اند و باید با دل و جان کار کنیم تا بتوان دستاوردهایی چون عزت ملی و استقلال را برای نسل جوان که تنها مشکلات را می‌بینند، تبیین شود.

وی از ساخت مستند گروه ابوذر، شهید همدانی و خواهر دباغ خبر داد و گفت: در صورت تأمین اعتبار مستند شهید مفتح هم ساخته می‌شود.

بقایی با بیان اینکه به نمادسازی نیاز داریم، مطرح کرد: شهید همدانی عنوان «مجاهد انقلابی»، خواهر دباغ «بانوی مبارز انقلابی» و شهید احمدی روشن «جوان مؤمن انقلابی» را به خود اختصاص داده‌اند، شهید قدوسی هم «قاضی انقلابی» و شهید مفتح نیز «استاد انقلابی» هستند و این نمادهای کشوری متعلق به استان است که برای معرفی آن‌ها باید به طور جدی اقدام کرد.

وی تصریح کرد: جلسات ستاد نباید گفتمانی و طرح کلیات باشد، ضمن اینکه به طراحی نرم‌افزار بومی برای درج مناسبت‌های ویژه استان همدان و رونمایی در دهه فجر نیاز است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان اعلام کرد: خروجی جلسات ستاد گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید در روستاها و شهرها دیده شده و لازم است که چهره‌های انقلابی بدون خط‌کشی‌های سیاسی امروز دیده شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات