خبرهای داغ:
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه یکی از اولویت های مهم مدیریت شهری سرمایه گذاری، مشارکت مردم و اعتماد سازی است، گفت:جذب سرمایه گذار داخلی، از ضروریات مدیریت شهری است.
کد خبر: ۹۰۳۷۱۴۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن احمدی در جلسه کمسیون کارشناسی سرمایه گذاری با تاکید بر اینکه باید استفاده از تکنولوژی‌های جدید را در راس برنامه‌ها قرار دهیم، افزود: ارتباط تنگاتنگ با نتایج یافته‌ها و تحقیقات علمی و دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در تکنولوژی‌های نوین مرتبط با امور شهری باید از اهداف شهرداری باشد.
وی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی راهکار‌های جذب سرمایه گذاری و تسهیل در روند اجرایی و همچنین طرح‌های ارسالی به واحد سرمایه گذاری، عنوان کرد و ابراز داشت: برنامه‌های در دست اقدام فرصت‌های شناسایی شده و بسته‌های سرمایه گذاری آماده در خصوص سرمایه گذاری و جذب مشارکت‌های بخش خصوصی در شهر نیز از موارد بسیار مهمی که باید مورد مطالعه دقیق قرار بگیرد.
شهردار شاهرود در پایان ضمن این مطلب که با تسهیل کردن روند سرمایه گذاری می‌توان مشکل سرمایه گذاری را حل نمود، اظهار داشت:پرداختن به ایده پردازی‌ها باعث توسعه خدمات فن آوری خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها