خبرهای داغ:
با حضور مسئولین استانی و شهرستانی ؛
اولین مجمع سلامت شهرستان با شعار پوشش همگانی سلامت برای همه ، در همه جا با حضور رئیس سازمان علوم پزشکی استان، فرماندار،فرماندهان نظامی و انتظامی و روسای دستگاهها و نهادهای شهرستان و فعالین عرصه سلامت در کانون عبدیجان آخوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۱۳۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، اولین مجمع سلامت شهرستان با شعار پوشش همگانی سلامت برای همه ، در همه جا با حضور رئیس سازمان علوم پزشکی استان ، فرماندار شهرستان گمیشان،فرماندهان نظامی و انتظامی و روسای دستگاهها و نهادهای شهرستان و فعالین عرصه سلامت در کانون عبدیجان آخوند  برگزار شد.

این مجمع برای  دومین بار در سطح استان گلستان بعد از گنبد کاووس در شهرستان گمیشان برگزار می شود.  .

در این مجمع دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیزبه بیان ابعاد و جنبه های مختلف سلامتی و عوامل و مولفه های موثر بر سلامتی پرداخت.

در ادامه وی جهت بیان اهمیت موضوع ، با اشاره به آمارهای مختلف اجتماعی موثر بر سلامتی و مرگهای ناشی از علل اصلی مرگ و میر و عوامل خطر آن ، آمارهای مربوطه را مورد بررسی قرارداد و خاطر نشان کرد: اقدامات انجام شده در راستای طرح تحول سلامت بوده که ساخت خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت مصداق این موضوع میباشد .

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در پایان سخنان خود از کلنگ زنی بیمارستان در شهرستان گمیشان پس از وصول مجوزهای لازم را خبر داد.

 

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها