تحلیلگر برجسته  مسائل سیاسی و اقتصادی کشور گفت: انقلاب دوم که باید درون انقلاب اسلامی ایران شکل بگیرد؛ انقلاب اقتصادی، برپایی قسط و ظلم زدایی است.
کد خبر: ۹۰۳۷۱۲۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج،دکتر حسن عباسی، تحلیلگر برجسته  سیاسی و اقتصادی در مراسم انقلاب در انقلاب اسلامی که شب گذشته در مسجد محمدیه منطقه 12 تهران برگزار شد؛با اشاره به گذشت 40 سال از عمر انقلاب گفت: اکنون که در آستانه چهل سالگی عمر انقلاب اسلامی قرار داریم در هیچ دوره از تاریخ و حکومت اسلامی چهل سال حکومت محقق نشده است و این اتفاق برای اولین بار در تاریخ بشر در انقلاب اسلامی ایران رخ داده است حتی در زمان حضرت سلیمان علیه السلام که امکانات و امدادهای غیبی در حد کمال در اختیار ایشان بود چهل سال حکومت مومنان محقق نشد در واقع در مورد هیچ امام معصوم و حتی حکومت حضرت علی علیه السلام نیز چهل سال حکومت صالحان را شاهد نبودیم.انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در عمر ۴۰ ساله خود شاهد رهبری۲ عبد صالح خداوند یعنی امام خمینی رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری است.

وی افزود: دلیل پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران حضور مردم در آن است به گونه ای که امام خمینی رحمت الله علیه  فرمودند چنین مردمی را پیامبران و ائمه معصومین در زمان خود نیز نداشتند امروز ابلیس و ایادی آن تمام هم و غم خود را به کار گرفته اند تا این انقلاب به ۴۰ سالگی خود نرسد اما خداوند اراده کرده که این اتفاق رخ دهد مردم کشورمان در عمر ۴۰ ساله انقلاب پیچیده ترین تحریم ها و جنگ ها را تحمل کردند همانطور که در طول تاریخ شیاطین و ایادی آنها اهل بیت علیه السلام و اهل حق را تحریم کرده‌اند امروز نیست شیطان بزرگ آمریکا کشور ما را تحریم کرده است.

عباسی گفت: انقلاب ۴۰ ساله جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردمی دلگرم است که میراث ائمه را به دنبال دارند و حرف امام جامعه خود را جدی گرفته اند بر فرض محال اگر روزی جمهوری اسلامی سقوط کند ملت ایران در تاریخ نشست ثبت کرد که ۴۰ سال پایه همه چیز دین ایستاده است.

از رویش انقلاب شهادت 2هزار و200 شهید مدافع حرم  است/110بار مراجع تقلید فریاد زدند بانک ها ربوی است

وی تصریح کرد: از رویش های این انقلاب حضور میلیونی جوانان در راهپیمایی اربعین شهادت ۲۲۰۰ نفر از جوانان و دلیل مردان در دفاع از حرم اهل بیت در سوریه و عراق است اگر امروز کشور دچار تلاطم های ارزی خشکسالی گرانی نابسامانی‌های اقتصادی است دلیل بر  ناکارآمدی اسلام نیست در واقع ذات و حقیقت اسلام و کارکرد آن رسیدگی به این مسائل نیست. ثمره به کارکرد اسلام در کشور ما رویش حججی ها شهریاری ها تهرانی مقدم ها است.

عباسی عنوان کرد: البته اگر مسئولین کشور ما سخنان مراجع تقلید و علمای دین را سرلوحه کار خود قرار می‌دادنداقتصادی و خشکسالی نیز حل می‌شد. بر همین اساس هشت نفر از مراجع تقلید ۱۱۰ بار اعلام کردند که بانکداری ما ربوی است اما هیچ کدام از مسئولین به این سخنان اعتنایی نکردند در جامعه اسلامی نمی شود کسانی در مسند کار بشینه که برخلاف اسلام عمل کنند و اگر مواضع و سخنان امام و رهبری شنیده می شد امروز شاهد آن بودیم که دلار به قیمت ۸ هزار تومان برسد.

 

وی افزود:جایی سوال اینجاست که چرا سخنان و توصیه های مقام معظم رهبری از سوی مسئولین شنیده نمی‌شود البته در این میان متاسفانه برخی از مسئولین خودشان نمی خواهند حرفهای رهبری شنیده شود اما خداوند روزی آبروی آنها را خواهد ریخت و آنها را رسوا می کند چون اراده خداوند بر امتحان مومنان است و کسی که در مسند حکومت اسلامی قرار می گیرد قطعاً دچار امتحانات سخت خواهد شد.

 

 

 

ساخت ماشین بنز و راه خوب کارکرد انقلاب نیست

وی تصریح کرد: همانطور که می دانید چهل سال از عمر انقلاب اسلامی ایران گذشت و در این دوران شاهد ریزش ها و رویش های بسیاری بودیم البته رویش های انقلاب ده ها برابر بیشتر از ارزش های آن بود. اگر امروز می شنوید که چرا در مملکت جمهوری اسلامی ماشین با کیفیت تولید می شود و یا آسفالت خوب نداریم باید گفت که کارکرده اسلام در این نیست که  چیزی که کفار آن را می‌سازند ما مومنان نیز همان را بسازیم.

عباسی گفت: کارکرد اسلام ساختن چیزهایی استکه کفار هیچ‌گاه نمی‌تواند آنها را بسازند کارکرد اسلام ساختن انسان هایی همچون شهید حججی شهریاری است.در واقع ساختن جاده ی خوب خودروهای لوکس و غیره کارکرده دین نیست کارکرد دین و جمهوری اسلامی تقدیم ۲۲۰۰ شهید مدافع حرم است.تا زمانی که در جمهوری اسلامی جوانانی حضور دارند که از جانشان برای اهل بیت می گذرند و افرادی هستند که به مسجد میروند و مادرانی در آن وجود دارند که چهار فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند جمهوری اسلامی به کارکرد خود و نتیجه رسیده است.

 دنیای غرب درگیر هرج و مرج جنسی است/آخرین تیر شیطان ربا است/بدون ولایت فقیه نسخه نظام پیچیده می شد

وی عنوان کرد: غرب هیچگاه نمی‌تواند چنین انسانهای وارسته تقویت کنند آنها به جایی رسیده اند که مسئله زنازادگی برایشان یک مسئله  بهرنج شده است. امروز طبق آمارهای رسمی خود غربگرایان ۸۴ درصد مردم در کلمبیا حرام زاده هستند و یا کشور فرانسه که ما آنها را به شرکت‌های موفق پژو و شرکت هواپیماسازی ایرباس می‌شناسیم که در جام جهانی نیز به قهرمانی دست یافتند ۵۷ درصد مردم شان حرام زاده هستند.اگر جمهوری اسلامی ایران به حول قوه الهی چهل سال ایستادگی کرده است به پشتوانه مردمی است که دچار هرج و مرج جنسی نشده‌اند؛ مردمی که فرزندانشان حلال و پاک بزرگ شده‌اند.

عباسی تصریح کرد: اگر در طول عمر انقلاب اسلامی در بعضی از حوزه ها همچون بخش قضایی رسانه ها موضوع ریزگردها بانک‌ها خودروسازی  و... با مشکل مواجه هستیم دلیل آن اراده کسانی است که نمی خواهند زندگی مردم در مسیر حق و درست پیش برود.همواره شیاطین می‌خواهند زندگی مردم را آلوده کنند و آخرین حربه و مکر شیطان نفوذ در قلوب مومنان از طریق ربا است و ما باید در جمهوری اسلامی غده سرطانی بانک ربوی را نابود کنیم.

وی افزود: امروز ثبات سیاسی جمهوری اسلامی ایران توجه تمام کارشناسان غربی را به خود جلب کرده است و آنها برای آشنایی و شناخت محدوده ولایت فقیه تحقیقات گسترده ای می کنند تا بتوانند این مدل را در جوامع خود اجرا نکنند اگر مدل ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران نبود با هر انتخابات ریاست جمهوری این نظام بارها تا مرز نابودی رفته بود.حضور امثالی مثل قاسم سلیمانی به عنوان ژنرال های رده اول جهان از رویش های انقلاب و کارکرد سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران است به گونه ای که خواب را از چشمان سران گفت که رفته است و خودشان در کاریکاتورهای روزنامه های آمریکایی از حضور ناگهانی سردار سلیمانی در بستر خوابشان نگران هستند.

عباسی گفت: کارکرد نظام سیاسی حکومت اسلامی یعنی نابودی داعشی که در سوریه و عراق ۳۲۰۰ نفر انسان بی گناه را کشتند و یا ۱۵ کشور دنیا در پشت بندر حدیبیه جمع شدند تا یمن و مردم گرسنه شان را از پای در بیاورند اما موفق نشده اند آمریکا مردم مارا از جنگی می ترساند که خودشان می دانند که جبهه مقاومت چه قدرتی دارد این آمریکایی که ما را از سایه جنگ می ترساند سربازانشان توسط سپاه جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس به زانو درآمدند کاری که هیچ یک از سپاه های قدرتمند جهان نتوانست با سربازان آمریکایی انجام دهند.

انقلاب دوم انقلاب اقتصادی است/دلار را نابودو ریال را جهانی می کنیم

وی افزود: اکنون که انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال از عمر خود را پشت سر گذاشته است باید در دهه آغازین بعد از این چند سال در انقلاب خود انقلاب دیگری صورت دهد و آن انقلاب، انقلاب اقتصادی است. انقلابی که از دل جنگ اقتصادی با دشمنان در خواهد آمد. همواره مقام معظم رهبری به مسئولان گوشزد کردند که کشور را از جادوی پولی دشمنان خلاص کنید تا کشور و همه جهان و کشورهای منطقه را از دست دلار خلاص شوند؛ کسیینجر تئوریسین غربی عقیده دارد که کسی که پول را کنترل کند می‌تواند بر تمام کشورهای دنیا سیطره داشته باشد از این رواست که انقلاب در درون انقلاب اسلامی باید در حوزه اقتصادی و با هدف نابودی دلار صورت گیرد.

 

 

 

 

 

 

پول بدون ارزش حرام است/نفوذی های علم ربوی به کیروش 7 میلیارد تومان دادند

عباسی گفت: امروز نباید پول کار کند و این از نظر اسلام مشروع نیست به جای پول باید انسان کار کند پول بدون پشتوانه حرام است دولت با چاپ کردن پول های بدون پشتوانه باعث شد که امروز ریال یک هشتم قیمت دلار شود.

 

وی افزود: نفوذی های علم ربوی کسانی هستند که با بانک‌های کذا ۷ میلیارد تومان به کی‌روش می دهند تا با یک ژست عکس بگیرد؛تا مردم پولهایشان را در آن بانک بگذارند؛ رئیس این بانک کسی است که به مراجع تقلید می گوید شما تحت تأثیر عوامل هستید اما دوره این افراد به پایان رسیده است و ما در برابر آنها کوتاه نمی آییم.امروز درمان اقتصاد کشور توسط فارغ التحصیلان اقتصاد در دانشگاه های آمریکا محقق نمی‌شود بلکه نجات اقتصاد نیازمند انسان های آزاده با افکار و اندیشه های آزاد است.

جریان لیبرال به انحطاط کشیده شد/دستاورد برجام بی اعتمادی به دشمن بود

وی افزود: به هر حال تا چند ماه آینده تحریم های پیش از برجام بر خواهد گشت و در آبان ماه امسال نیز تحریم‌های جدیدی ملحق می‌شود ؛اگر برجام هیچ دستاوردی نداشت اما امید خیلی ها به دشمن را ناامید کرد و قطعاً تا ۱۵ سال آینده کسی نمی‌تواند بگوید که باید به سراغ آمریکا برویم و به آن اطمینان کنیم.امروز جریانی به سکولار در کشور به انحطاط کشیده شده است و آنها نیز در درون خود اختلافات شدیدی پیدا کرده اند.

 

عباسی گفت:  مبانی پول با نظر اسلام و منطبق با نظر مراجع تقلید تبدیل شده است؛مبانی پولی که با تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با طلاب قم طی ۲۳ سال گذشته تأکید شد که تهیه شود ما باید کاری کنیم که ریال در بین پولهای رایج جهان ارزش پیدا کند و این کار شدنی است چون که ما توانستیم از هیچ در زمان جنگ موشک بسازیم و در انقلاب جدیدی که قرار است در انقلاب اسلامی رخ دهد هدف گذاری نابودی دلار و به قدرت رساندن ریال است.

 مفسدان اقتصادی را اعدام کنید/هشدار به وزیر اطلاعات و قوه قضائیه

وی افزود: همچنین در این انقلاب اقتصادی باید نقشه مفسدان اقتصادی مشخص شود و با آنها به صورت جدی مبارزه کرد مهمترین کارکرد دین و رفتار دینی به پا داری قسط است اقامه قسط یعنی سهم هرکس را به آن دادند و اگر کسی بیشتر از سهم خود از بیت المال خورد آن را از حلقومش بیرون کشید.

عباسی گفت: من به قوه قضاییه هشدار می‌دهم؛ به  وزیر اطلاعات هشدار می‌دهم که با سخنان خود برای مفسدان اقتصادی حاشیه امنیت ایجاد می کند و از سوی مقام معظم رهبری به وی تذکر داده می شود؛ می‌گویم اگر جلوی مفسد اقتصادی را نگرفتید و این کاهلی ها به نام اسلام و انقلاب تمام شود روزی جوان انقلابی آتش به اختیار دست به اعدام انقلابی مفسدان اقتصادی میزند و اگر این روز آمد این اعدام انقلابی را به پای کم کاری خود بگذارید.چون که امام خمینی فرمودند نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد و اگر مفسدین به راحتی در جامعه ما راه می روند و زندگی می کنند و دستگاه قضا مفسدان اقتصادی را اعدام نمی کند یعنی اینکه ما هنوز به کارکرد دین که همان اجرای قسط است؛نرسیده ایم.

وی افزود: امروز کار به جایی رسیده است که مومنان جامعه عقیده دارند که دستگاه قضایی و اطلاعاتی کشور اراده برای مبارزه با فساد اقتصادی و مفسدان اقتصادی ندارد قطعا بدانید جوان انقلابی منتظر شما نمی ماند و این زنگ خطری برای قوه قضاییه و دستگاه اطلاعاتی کشور است.

خوک صفتان جامعه را بشناسید/ در انقلاب دوم،انقلاب قسط و ظلم زدایی است

عباسی گفت: استحاله مردم یک زنگ خطر برای جمهوری اسلامی  است جایی که در زمان امام حسین علیه السلام کار را به جایی رساند که نوح پیامبر را ذبح کردند زمانی که امام حسین علیه السلام را به شهادت رساندند تنها ۶۰ سال از ظهور اسلام گذشته بود اما آن چیزی که باعث شد مردم حذف کردن سر نوح پیامبر رضایت دهند چه بود؟

وی افزود: آن روز مردم به شش دسته تقسیم شده بودند اولین  دسته شیرصفتانی بودند که در رأس امور سیاسی قرار داشتند گروه دیگر سگس صفتانی بودند که با زبان برنده همه را میدریدند این افراد کسانی بودند که رسانه‌های قدرتمند در اختیارشان بود گروهی دیگر روباه صفتان بودند. افرادی که جزء علمای دین مداح و قاری جامعه محسوب می شدند اما به توصیه ها و حرف هایی که در خصوص دین می زدند اعتقادی نداشتند.

عباسی تصریح کرد: گروه دیگر گرگ صفتان بودند افرادی که دچار جامعه بودند و با دغل بازی و زیرکی پولهای مردم را به جیب می‌زدند و ما دسته دیگر خوک صفتان بودند  افرادی که نسبت به حق و باطل کاملاً خنثی عمل می‌کردند و دسته آخر مومنان بودند که مورد ظلم قرار می گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: لذا اگر جمهوری اسلامی به این مرحله برسد زنگ خطری خواهد بود؛تا کی باید در جمهوری اسلامی میلیاردها برای مربی فوتبالی پول بدهیم  و یا شاهد کاخ نشینی برخی از مسئولین و هر از چند گاهی شاهد فیش های نجومی باشیم.چرا در کشوری که در فشار اقتصادی و تحریم قرار دارد برای یک سال به یک مربی اجنبی ۲۰ میلیارد تومان دستمزد می دهند و ما را با فوتبال سرگرم کرده اند.به هر حال انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال از عمر خود را پشت سر گذاشت و در انقلاب دوم باید شاهد برپایی قسط و ظلم زدایی و فریاد بر سر مسئولین بی لیاقت باشیم.