سرمربی حلقه های صالحین حوزه 214 حضرت رقیه(س) در گفتگو با «بسیج» ؛
سرمربی حلقه های صالحین حوزه 214 حضرت رقیه(س) گفت :بصیرت و آگاهی از لوازم اصلی تداوم انقلاب است بنابراین برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن نیاز به بصیرت و آگاهی کافی بسیجیان است.
کد خبر: ۹۰۳۷۰۹۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرمربی حلقه های صالحین حوزه 214 حضرت رقیه(س) در حاشیه جلسه با مربیان و سرگروه های حلقه صالحین حوزه که با حضور فرمانده حوزه بسیج 214 حضرت رقیه(س) خواهران برگزار شد ، در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک دهه ی کرامت به راه اندازی شجره طیبه در بسیج به عنوان یکی از ماموریت های مهم سازمان بسیج اشاره کرد و گفت: برگزاری حلقات صالحین منتج به رفتارسازی اسلامی و عمل صالح در خانواده و جامعه می شود.

بسیجیان برای مقابله با جنگ نرم دشمن نیاز به بصیرت و معنویت دارند


سرمربی حلقه های صالحین حوزه 214 در ادامه با اشاره به اهداف شجره طیبه صالحین و شکوفا شدن استعدادهای آدمی در ابعاد گوناگون و هدف تنظیم عادلانه روابط انسان با خدا و خویشتن و دیگران را از جمله این اهداف عنوان کرد.


وی افزود: شجره طیبه صالحین در جهت تدوین این نظام هماهنگ و منسجم و تامین نیاز های ارکان آن در حال حاظر بهترین و موفق ترین روش تربیت انسانی و کارسازی می باشد.


وی بصیرت افزایی، بیان مسایل روز جامعه و منطقه، بیان احکام و مسایل اخلاقی را از جمله موضوعات مهم این حلقه ها دانست و بیان کرد:بصیرت و آگاهی از لوازم اصلی تداوم انقلاب است بنابراین برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن نیاز به بصیرت و آگاهی کافی بسیجیان است.


سرمربی حلقه های صالحین حوزه 214 حضرت رقیه(س) درپایان خاطر نشان کرد مربیان باید در جهت کیفی سازی حلقه های صالحین ، متربیان ، سرگروه ها و نیز اهداف و وظایف سرگروه ها تلاش مضاعف داشته باشند.


در این جلسه نیز، مربیان و سرگروه ها در خصوص مشکلات و چالش های موجود در سر راه این مهم نقطه نظرات خود را بیان کردند.

 

 

خبرنگار بسیجی : لطفی فر

ارسال نظرات