نماینده مقام معظم رهبری در کشور سوریه در جمع بسیجیان فریمان:

پیوند ایران و سوریه ناگسستنی است

نماینده مقام معظم رهبری در کشور سوریه گفت: امروز میان دو ملت سوریه و ایران پیوندی ارزشمند برقرار شده که به راحتی گسستنی نخواهد بود.
کد خبر: ۹۰۳۷۰۸۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری با حضور در جمع بسیجیان شهرستان فریمان در محل نمازخانه سپاه ناحیه فریمان برگزار شد، با اشاره به اینکه یک سوم آیات قرآن مربوط به دشمن شناسی است گفت: اختلافات داخلی نباید ما را از دشمن اصلی و شیطان بزرگ آمریکا غافل سازد.

وی گفت: آن چه امروز به عنوان تفکر و محور مقاومت مطرح است، در حقیقت مبارزه علیه شیطان اکبر و غده سرطانی آمریکا و اسرائیل است.
 
حجت الاسلام طباطبایی در ادامه به دلایل حضور ایران در سوریه پرداخت و گفت: اطاعت از امر ولی فقیه در عصر غیبت مبنی بر حضور جوانان و مدافعان حرم در کشور سوریه یکی از دلایل حضور جوانان در سوریه است وشهدای مدافع حرم به تبعیت از یاران اباعبدالله الحسین(ع) به یاری، ولی خدا شتافتند.

طباطبایی گفت: دشمن تلاش می‌کرد تا محور مقاومت پیوندش بریده شود و سوریه را از ایران و محور مقاومت جدا کند، اما شهدا رفتند تا محور مقاومت همچنان پابرجا بماند.

نماینده مقام معظم رهبری در کشور سوریه ابراز داشت: علاقه و ابراز محبت اهل سنت و حتی غیر مسلمانان سوریه نسبت به حضرت زینب کبری (س) را از برکات حضور ایران در سوریه برشمرد و گفت: امروز میان دو ملت سوریه و ایران پیوندی ارزشمند برقرار شده که به راحتی گسستنی نخواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در کشور سوریه در بدو ورود به شهرستان فریمان از مصلی در حال ساخت نماز جمعه فریمان بازدید کرد و سپس مورد استقبال گروه‌های مختلف مردم و مسئولان این شهر قرار گرفت.

شایان ذکر است، حجت الاسلام طباطبایی پیش از این، به مدت ۱۳ سال امامت جمعه شهرستان فریمان را عهده دار بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها