دخترها بابایی اند؛دخترها دل نازکند؛دختربچه ها آنقدر پاک و معصومند که شایسته محبت و بخشش هستند.زینب و رویا آنقدر کوچکند که رویاهایشان همچون شیشه شیر،کوچک است.بخشش را از آنان نگیریم.
کد خبر: ۹۰۳۷۰۸۶
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، یکی از خبرنگاران، یادداشتی را با موضوع کودکان معصوم "حسن فخری" از اهالی روستای استیلی در شهرستان سراب نگارش کرده و خواستار بخشش و اتحاد و همدلی شده است. در این یادداشت آمده است:

بیاییم بخشش و محبت را به کودکان استیلی بیاموزیم
عشق را در نگاه های مظلومانه کودکانه ای دیدم که به فرداها خیره شده است،نگاه هایی که حرف های زیادی برای گفتن دارد و گویا نگران است؛کودکانی که از اطرافیانشان هیچ خواسته ای جز محبت و حس دوست داشتن و بخشش ندارند چون سرشت پاکی دارند و آنقدر پاک و معصومند که دلشان به خدا نزدیکتر است.

بیاییم محبت کردن را از کودکان دریغ نکنیم، بیاییم با بخشش و محبت، نگذاریم که اشک برچشمان کودکان مظلوم و معصوم جاری شود، بیاییم در کنار تمام سختی هایی که در زندگی مان وجود دارد،نگذاریم که کودکان این سختی را حس کنند چرا که دلشان آنقدر نازک است که زود می شکند.

همشهریان استیلی ثابت کرده اند که با غیرتند و اتحاد و همدلی در میان آنها زبان زد است و بیاییم از همین الان به کودکانمان که آینده دار روستایمان هستند، نشان دهیم که با اتحاد و همدلی مان،نمی گذاریم که تنها باشند و دوست داشتن را به آنها هدیه دهیم.

تقاضای بخشش،تنها خواسته ای است که در نگاه های معصومانه رویا و زینب نهان بسته است،بیاییم به خاطر آنان،بخشش را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

زینب کوچولو همنام خواهر بزرگوار امام حسین علیه السلام است و ان شالله حضرت زینب سلام الله علیها،نگاهی به او بیندازد و ان شالله این بانوی نمونه اسلام در طول زندگی،کمک حال زینب کوچولو باشد.

بیاییم بخشش و محبت را به کودکان استیلی بیاموزیم

رویا کوچولو شیشه شیرش در دستانش است و هنوز آنقدر بزرگ نشده که بداند رسم دنیا چیست و به او بزرگواری و بخشش را هدیه بدهیم و نگذاریم دلش بشکند.
دخترها بابایی اند؛دخترها دل نازکند؛دختربچه ها آنقدر پاک و معصومند که شایسته محبت و بخشش هستند.زینب و رویا آنقدر کوچکند که رویاهایشان همچون شیشه شیر،کوچک است.بخشش را از آنان نگیریم

روستای استیلی روستایی با تمدن با مردمی خونگرم و با محبت و بخشنده است،مردمی که قصد دارند با اتحاد و همدلی شان،روستای خود را آباد کنند و آوازه بخشش و محبت خود را در سراسر کشور طنین انداز کنند و ما در آرزوی روزی هستیم که تمام مردم ایران بدانند که روستای استیلی یک روستای معمولی نیست،بلکه مردمی دارد که بخشش را از بزرگان و ریش سفیدان و مرحومان خود آموخته اند که اکنون دستشان از این دنیا کوتاه است اما مسیرشان ادامه دارد.

خداوند فرموده که عزیزترین بندگان من بندگانی هستند که توانایی کینه ورزی دارند اما به خاطر من می بخشند.یادمان باشد که باید ببخشیم تا از خدایمان بخواهیم که ما را ببخشد چون او بزرگ و بخشنده است و بخشندگی که ذات بزرگ اوست را در انسانها قرار داده است.

بیاییم به تمام مردم کشورمان ثابت کنیم که روستای استیلی روستای بزرگان و بخشندگان است،بیاییم نشان دهیم که همدلی مان آنقدر زیاد است که تمام مشکلاتمان را حل خواهیم کرد.بیاییم در تاریخ روستای استیلی بنویسیم که ما بخشنده ایم و گذشت داریم و الحمدالله همین گونه هم هست و مردمی به بزرگواری روستای استیلی در هیچ جا ندیده ام.

ارسال نظرات