خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره سرود رضوی در قم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مراسم اختتامیه جشنواره سرود رضوی در ۲۸ تیرماه در استان برگزار خواهد شد، امسال تنها برادران در این جشنواره حضور داشتند.
کد خبر: ۹۰۳۷۰۸۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره سرود رضوی در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید موسی حسینی کاشانی با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت اظهار کرد: در این دهه شاهد برگزاری پویش لبخند کرامت هستیم و در قالب این پویش جذب اعتباراتی از مردم برای انجام کار‌های خیر همچون آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند صورت می‌گیرد و متولی این برنامه آستان مقدس حضرت معصومه (س) است.

وی ادامه داد: همچنین در دهه کرامت برنامه شمیم ریحان در تالار مرکزی شهر قم توسط معاونت امور بانوان استانداری قم با همکاری مجموعه‌های مردم نهاد برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: امسال رویکرد مردمی برنامه‌های دهه کرامت بیشتر از گذشته است و گروه‌های مردمی نیز به دنبال پربارتر برگزار کردن جشن‌های دهه کرامت هستند.

حسینی کاشانی با اشاره به برگزاری جشنواره شعر کرامت در استان قم اظهار کرد: سال گذشته ۳۸۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره در استان رسید و ۱۰۰ شعر جشنواره در قالب کتابی منتشر شد، استان قم پایتخت شعر آئینی است و به دنبال برگزاری جشنواره شعر آئینی در آینده در این استان هستیم.

وی ادامه داد: جشنواره ملی امام رضا (ع) ۱۵ سال است که برگزار می‌شود و همه دستگاه‌ها در برگزاری آن مشارکت دارند، در ۳۱ استان این جشنواره برگزار می‌شود و امسال جشنواره سرود رضوی برای نخستین بار در استان قم برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: مراسم اختتامیه جشنواره سرود رضوی ۲۸ تیرماه در استان برگزار خواهد شد و گروه‌هایی با اعضای نوجوان و جوان در این جشنواره شرکت کردند.

حسینی کاشانی با اشاره به ویژگی‌های جشنواره سرود رضوی اظهار کرد: چهار موضوع برای جشنواره این جشنواره به عنوان موضوع‌های اصلی در نظر گرفتیم و موضوع ویژه جشنواره نماز بود، امسال تنها گروه‌های برادران در جشنواره سرود رضوی حضور داشتند و به دنبال شرکت گروه‌های خواهران در این جشنواره در سال‌های آتی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنرمندان استان قم آثار خوبی را برای جشنواره امام رضا (ع) در بخش‌های مختلف مثل تئاتر و شعر ارسال کردند و خوشبین هستیم که این هنرمندان امسال بتوانند رتبه‌های خوبی را کسب کنند.
ارسال نظرات