خبرهای داغ:
عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اهداف اجرای طرح « نماز خدمت محله» که هر هفته یکشنبه ها یک ساعت به اذان مغرب، موجب تعامل دوطرفه میان مسئولین و مردم است، گفت: « نماز خدمت محله» سبب تقویت روحیه خدمت در میان مسئولان و حرمت و ارزش مردم را در نزد آنان افزایش می دهد.
کد خبر: ۹۰۳۷۰۵۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام مجید صفدری امام جمعه سنقر و کلیایی،در پی برگزاری 43 جلسه طرح «نماز خدمت محله» با اشاره به آیه 2 سورة مائده« تَعَاوَنُوا عَلَی الْبِرِّ وَالتَّقْوَی» به یکدیگر بر انجام کارهای نیک و پرهیزگاری، کمک نمایید، گفت: هدف اصلی « نماز خدمت محله» پیگیری رفع سریع تر مشکلات مردم با پیوند بین خدمت، نماز و مسجد است .

وی در ادامه با تمسک به کلام گهربار پیامبر اکرم(ص) که فرمودند: اگر مى‏ خواهید خدا به شما كمك كند، شما هم كمك حال مردم باشید، افزود: حضور مسئولین در نماز جماعت و گفتگوی چهره به چهره با مردم و بازدید عینی از مشکلات محله باعث رفع مشکلات و دلگرمی مردم به عملکرد مسئولین است.

امام جمعه سنقر و کلیایی با بیان اینکه مسئولین پس از بررسی مشکلات محله، هنگام اذان مغرب به مسجد محله رفته و در کنار مردم به اقامه نماز جماعت مغرب می پردازند، گفت: در بین الصلاتین برنامه با سخنرانی و گفتگوها آغاز و یکی از مومنین مسجد میزبان، ضمن خیر مقدم به روسای ادارات به بیان نیازها و مشکلات محل و توقعات مردم از مسئولین می پردازد.

عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به هدف برپایی طرح «نماز خدمت محله» که هر هفته یکشنبه ها یک ساعت به اذان مغرب، موجب تعامل دوطرفه میان مسئولین و مردم است، ابراز داشت: « نماز خدمت محله» سبب تقویت روحیه خدمت در میان مسئولان و حرمت و ارزش مردم را در نزد آنان افزایش می دهد.

حجت الاسلام  صفدری با بیان اینکه در برنامه «نماز خدمت محله» و از مردم ، امام جماعت و هیئت امنا دعوت می شود تا در نماز جمعه هفته آینده به عنوان میهمان امام جمعه حضور پیدا کنند، اظهار کرد: یکی از مسئولان که بعنوان میزبان اداری محسوب می شود و بنابر مناسبت ها انتخاب می شوند به ارائه گزارشی از دستگاه متبوع خود می پردازد و در نهایت آقای فرماندار و یا شهردار در پاسخگویی به مطالبات مردم صحبت خواهند کرد .

امام جمعه سنقر و کلیایی با اشاره به اجرای برنامه «نماز خدمت محله» و پاسخگویی مسئولین پس از اقامه نماز عشاء، گفت: گفتگوی چهره به چهره مردم با مسئولان در قالب رفع مشکل یا درخواست و انتقاد بصورت صمیمانه با مسئول مربوطه صورت می گیرد و در جلسه بعد مردم فرصت مطالبه قول های داده شده را دارند .  

 
ارسال نظرات