خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر حوزه فاطمه الزهرا(س) بهار خبر داد

اجرای نذر حجاب و دوخت چادر رایگان در روستای حسین‌آباد عاشوری

مسئول پایگاه کوثر حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار با اشاره به برنامه نذر حجاب گفت: اجرای طرح دوخت چادر به صورت رایگان توسط خواهران بسیجی پایگاه کوثرحسین آبادعاشوری به‌مناسبت هفته عفاف وحجاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۰۵۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

اجرای نذر حجاب و دوخت چادر رایگان در روستای حسین‌آباد عاشوریطاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار از اجرای مسابقه «عروسک با حجاب برای دختر با حجاب» به مناسبت هفته عفاف و حجاب  در کتابخانه حکمت روستای حسین‌آبادعاشوری خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه با هدف آموزش حجاب به نونهالان و استفاده ازعروسک‌هایی با لباس‌های پوشیده و اسلامی و ایرانی برگزار شد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن افزود: امروز دشمن باعروسک‌های باربی و غربی به دنبال تغییر فرهنگ ایرانی اسلامی و باورهای نسل جوان و نوجوان ما ست.

مسئول پایگاه کوثر حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار با اشاره به نذر حجاب دوخت چادر رایگان ابراز داشت: اجرای طرح دوخت چادر به صورت رایگان توسط خواهران بسیجی پایگاه کوثرحسین آبادعاشوری در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته عفاف وحجاب بود.

وی ادامه داد: این طرح به مدت یک هفته در حسینیه قمربنی هاشم(ع) باهدف استفاده از نیروی انسانی جوان و کارآمد داخلی و ترویج فرهنگ حجاب و آموزش وقف و کارهای خیر متنوع به جوانان بسیجی برگزار شد.

رضایی با اشاره به همایش رهروان ولایت و ولادت حضرت معصومه(س) عنوان کرد: همایش رهروان ولایت نیز همزمان با هفته عفاف و حجاب درکتابخانه حکمت روستای حسین آبادعاشوری برگزار شد.

وی یادآور شد: این برنامه به همت پایگاه کوثربرگزار شد و شامل برنامه‌های متنوع همچون سخنرانی حجت الاسلام شاهویسی، مسابقه، اجرای گروه سرود و... بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار