خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
طرح سازندگی هجرت ۳ با حضور مسئولین محلی و شهرستانی و به همت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و همکاری اداره آموزش و پرورش جرقویه سفلی در ۱۰ مدرسه آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۰۱۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، در این مراسم مدیریت اداره آموزش و پرورش جرقویه سفلی ضمن خیر مقدم به حضار در خصوص اهمیت طرح هجرت و برنامه های فرهنگی و ایجاد حس مسئولیت پذیری واستفاده بهینه از اوقات فراغت با استفاده از نیروی نشاط نوجوانان دانش آموز برای ترمیم و بهسازی و زیبا سازی مداس و بر اساس مبانی اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی و با انگیزه تقویت فرهنگ مشارکت دانش آموزان در سطح منطقه جرقویه سفلی سخنانی بیان کرد.

در ادامه حجه السلام طباطبایی امام جمعه شهر نیک اباد نیز در خصوص طرح هجرت و خود سازی جوانان سخنانی بیان کرد.

در ادامه از دانش آموزان برتر شرکت کننده در مسابقات فرهنگی، قرآنی که در استان حائز رتبه برتر شده بود نیز تجلیل شد و جوایزی به انها اهدا گردید.

در حاشیه این مراسم فرماندهی حوزه دانش آموزی شهید فهمیده جرقویه سفلی در گفتگویی با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به برنامه های طرح هجرت ۳ گفت:

طرح هجرت ۳ با حضور ۷۵ نفر از دانش آموزان پسر و دختر به مدت ۷۵۰ نفر روز در قالب ۱۰ عرصه در زمینه های رنگ آمیزی، پایش فضای سبز، دیوار نویسی، ابیاری قطره ای،زیبا سازی و مرمت مدارس و کتابخانه ها، رنگ آمیزی … فعالیت خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار