خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نخستین تهدید علیه انقلاب، عملیات روانی است که دشمن با تبلیغات امپراتوری رسانه ای خود نمی‌گذارد حلاوت و شیرینی انقلاب اسلامی به کام مردم بنشیند.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۸۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

به گزارش سازمان بسیج اساتید و روحانیون خبرگزاری بسیج، سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور روز سه شنبه در نخستین دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه خراسان رضوی، قم، تهران و اصفهان در مشهد افزود: حقانیت نظام باید از زبان اهلش بیان شود و علما باید دستاوردهای انقلاب را با مردم در میان بگذارند.
وی با بیان اینکه با وجود همه دشمنی‌ها انقلاب اسلامی نه تنها درجا نزده بلکه پیشرفت های زیادی داشته، افزود: در بخش پزشکی، پیش از انقلاب ۳۰ درصد پزشکان از هند، فیلیپین، پاکستان و بنگلادش بودند اما امروز به ۵۳ کشور پزشک اعزام می‌کنیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: پیش از انقلاب ایمن سازی و واکسیناسیون جمعیت به ۲۰ درصد هم نمی‌رسید اما امروز ۹۷ درصد جمعیت زیر پوشش برنامه های واکسیناسیون هستند و ما که تا سال ۵۷ تنها هفت دانشکده پزشکی با ۷۰۰ دانشجو داشتیم امروز ۴۷ دانشگاه با ۱۸۰ هزار دانشجو داریم.
وی گفت: انقلاب اسلامی، از بزرگترین نعمت‌های خداست و بعد از وجود امام عصر(عج) نعمتی بزرگتر از انقلاب نیست و به یمن انقلاب تنها کشوری هستیم که قانون اساسی ما بر پایه مبانی قرآنی تدوین شده است.
غیب پرور بیان داشت: در این ۴۰ سال دشمن در دشمنی با انقلاب اسلامی کوتاهی نکرده است، ما این شرایط را پذیرفته‌ایم، دست ما نمی لرزد و غمگین و مایوس نیستیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان اظهار داشت: توطئه ها علیه ایران، گاه رگه فرهنگی دارد و گاه رگه اقتصادی آن پررنگتر است و این نشان می دهد تهدیدات علیه انقلاب تک بعدی نیست بلکه ترکیبی است.
وی اضافه کرد: آمریکایی ها می خواهند مقاومت و ایستادگی ملت را بشکنند ولی ما باید روی مواضع خود بایستیم، مردم ثابت کرده‌اند اگر مسئولان را در کنار خود ببینند در مسیر انقلاب هستند لذا در شرایط کنونی دو وظیفه مطالبه گری از موضع حق و تزریق امید و نشاط به آحاد مردم را بر عهده داریم.
نخستین دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه خراسان رضوی، قم، تهران و اصفهان تا ۲۸ تیرماه در مشهد ادامه دارد.

ارسال نظرات