خبرهای داغ:
معاون پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت:دستگاه های دولتی باید از توان و ظرفیت شرکت های دانش بنیان استانی حمایت کنند.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۷۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
دستگاه های دولتی باید از توان و ظرفیت شرکت های دانش بنیان استانی حمایت کنند 
 

لطف الله زاده معاون پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در دیدار با معاونت بسیج علمی سپاه شهدای آذربایجان غربی ،با اشاره به اینکه معاونت بسیج علمی سپاه می تواند از توان علمی شرکت های دانش بنیان در راستای حمایت از کالای ایرانی استفاده کند،افزود:شرکت های مستقر در پارک دارای ایده های نو و توانایی های بالایی هستند،اما با توجه به فرهنگ جامعه و همسایگی با چند کشور نتوانستیم از ظرفیت ها و پتانسیل هایشرکت ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد:شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری کالا و محصولی را تولید کرده اند که برخی خریداران با هزار منت و خواهش و با قیمت بالا از سایر استان های نیاز های خود را تامین کرده و متاسفانه به نیروهای استانی اعتماد نکرده اند.

معاون پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت:هر شرکتی که در پارک علم و فناوری استان مستقر است به طور میانگین برای 20 نفر و بیشتر شغل پایدار ایجاد شده است.

سرهنگ محمدی معاونت بسیج علمی سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت:جامعه هدف مجموعه بسیج علمی سپاه حمایت از شرکت های دانش بنیان است.

وی ادامه داد:به دلیل اینکه کالا و محصولات شرکت های دانش بنیان استان به طور کامل معرفی نشده است ،سایر نهاد ها نیاز های خود را سایر استان های کشور تامین می کنند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه گفت:با حمایت از شرکت های دانش بنیان و ظرفیت های آن ها می توان کشور را از وضعیت کنونی خود نجات داد.

معاونت بسیج علمی سپاه شهدای استان بیان کرد:مجموعه سپاه ،متناسب با وضعیت اقتصادی ،نیازمندی های جامعه و ماموریت خود از شرکت های داتش بنیان حمایت می کند.

ارسال نظرات