به همت پایگاه زکیه (حوزه ۲۱۴) و به مناسبت دهه کرامت؛

برنامه محله مهربانی برگزار شد

برنامه محله ی مهربانی به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) با سخنرانی حاج اقا جهانی و مدیحه سرایی آقای نوفر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۶۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، برنامه محله ی مهربانی به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) با سخنرانی حاج اقا جهانی و مدیحه سرای آقای نوفر برگزار شد.

 برنامه محله مهربانی برگزار شد

حاج اقا جهانی ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: حجاب یک هدیه ی الهی است که خداوند به بندگان خود عطا کرده است تا در سایه آن زنان به سعادت حقیقی خود دست یابند.

برنامه محله مهربانی برگزار شد

وی گفت:حجاب اثرات مختلفی بر زندگی فردی اجتماعی و خانوادگی ما دارد از این رو بی توجهی به مسئله حجاب هرگز به نفع فرد و جامعه نیست، حفظ حجاب در بخش خانوادگی استواری آن را در پی داشته و کانون خانواده را استحکام می بخشد.

برنامه محله مهربانی برگزار شد


وی در ادامه گفت: تدبیری که خداوند به کار برده تا زنان از جمال خود در جهت ارامش بخشی و اعتدال جامعه انسانی بهره گیرند، قرار دادن عنصر حجب و حیا در روح زن است ، حیا و عفاف هم برای زنان لازم است هم برای مردان تا گام از حریم اخلاق بیرون ننهند. اما به دلیل جاذبهای خاص و توانمندیهای که خداوند در زن قرار داده عنصر حیا و عفاف ضرورت بیشتری یافته است ، امنیت و ارامش خاطر از آثار حجاب اسلامی است.

 برنامه محله مهربانی برگزار شد

در حاشیه این مراسم غرفه های اقتصاد مقاومتی با عنوان( نهفته چون دُر)و غرفه ی نقاشی کودکان و برگزاری مسابقات برای تمامی گروه های سنی از برنامه های این جشن بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار