خبرهای داغ:
رئیس بنیاد حجاب و عفاف قزوین خبر داد:
رئیس بنیاد حجاب و عفاف قزوین از اجرای طرح «تربیت مربی حجاب» با همکاری حوزه علمیه خواهران استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۵۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فاطمه محمد بیگی، رئیس بنیاد حجاب و عفاف قزوین در جلسه ستاد حجاب و عفاف استان قزوین که در دفتر امام‌جمعه قزوین برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س)، گفت: دشمنان دین اسلام حجاب و عفاف را همیشه یکی از مهم‌ترین موانع در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های خود برای تضعیف دین اسلام دانسته‌اند و از سال‌های بسیار دور تضعیف پایبندی به حجاب در دستور کار آن‌ها قرارگرفته است.
وی بیان کرد: ازنظر اسلام حجاب فقط اختصاص به زن ندارد، بلکه نوعی پرده است که در روابط میان زن و مرد وجود دارد و مانع گمراهی و خودنمایی و حافظ حرمت و آداب عفت و حیا است. هدف اسلام از حجاب آن است که زن مسلمان با فراغت کامل بتواند وظایف و رسالت اساسی خویش را انجام دهد.
رئیس بنیاد حجاب و عفاف استان قزوین تصریح کرد: عفاف و حجاب دارای یک معنا هستند، اما عفاف به تقوای درونی و حجاب به تقوای بیرونی اشاره می‌کند. هرچقدر که زنان و دختران حجاب و عفت خود را حفظ کنند و به آن بها بدهند، جامعه بیشتر در برابر آسیب‌های اجتماعی واکسینه می‌شود.
محمد بیگی از اجرای طرح «تربیت مربی حجاب» با همکاری حوزه علمیه خواهران استان خبر داد و تصریح کرد: رسالت بانوان ما تربیت و معرفی الگوهای فاطمی (س) و احیای هویت والای زن مسلمان، تقویت و تعالی نهاد خانواده با بهره‌گیری از سیره فاطمی (س) و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب است و فردی می‌تواند در جامعه مؤثر باشد که صداقت، عفت و پاک‌دامنی داشته باشد.
وی به برگزاری نمایشگاه «دُر ماندگار» در قزوین اشاره و بیان کرد: خوشبختانه امسال نمایشگاه «دُر ماندگار» در کنار نمایشگاه خانه ایرانی و کالای ایرانی به‌خوبی و با استقبال کم‌نظیر مردم قزوین مواجه گردید. در این نمایشگاه که ۲۳ غرفه برپا شد و مشاوره‌های خانوادگی با همکاری مبلغین حوزه علمیه خواهران ارائه شد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها