معاون بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان چابهارگفت: با هدف ارج و قرب نهادن به زنان محجبه و عفیف، ترویج سبک زندگی عفیفانه در سطح جامعه اجتماع مردمی حافظان حریم خانواده در چابهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۳۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

سیده مهر انگیز سجادی، معاون بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار بسیج در چابهار با اشاره به این مطلب که عفاف و حجاب در دین مبین اسلام از جایگاه خاصی برخوردار است، گفت: اسلام به عنوان آخرین دین الهی برای فرد و جلوگیری جامعه از انحرافاتی که سرچشمه آن بی حجابی و بی عفتی و عدم رعایت پوشش صحیح می‌باشد برنامه‌ای را به مردم داده است.

وی اهداف برگزاری مراسمات عفاف و حجاب را توسعه و تعمیق، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی از طریق جبهه سازی و عملیات و تولیدات فرهنگی، هنری و بصیرت بخشی به آحاد مردم و خواهران بسیجی به منظور مقابله با هجمه‌های پیش بینی شده توسط دشمن در رابطه با کشف حجاب زنان برشمرد.

سجادی ایجاد زمینه همکاری و هم افزایی سازمان‌ها و نهاد‌ها و موسسه‌های مردم نهاد و موسسه‌های سطح شهر در زمینه حجاب و عفاف، ارج و قرب نهادن به زنان محجبه و عفیف، ترویج سبک زندگی عفیفانه در سطح جامعه را از دیگر اهداف برنامه‌های عفاف و حجاب در سطح شهرستان عنوان کرد.

معاون بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان چابهار تصریح کرد: به منظور گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت اجتماع مردمی حافظان حریم خانواده گوهر علم و عفاف" و روز دختر در شهرستان چابهار با حضور خواهران و برادران بسیجی شیعه و سنی در سالن چند منظوره سردار شهید محبعلی فارسی برگزارشد.

گفتنی است در حاشیه مراسم اجتماع بزرگ و مردمی حافظان حریم خانواده نمایشگاه فروش البسه و پوشاک ایرانی با شعار حمایت از کالای ایرانی برپا شد.

شایان ذکر است در پایان برنامه از ۳ خانواده معظم شهدا، ۳۰ نفر از خواهران نخبه در زمینه عفاف و حجاب و همچنین ۴۵ نفر از دختران موفق در زمینه‌های مختلف به ویژه عفاف و حجاب تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات