نشست بصیرتی سیاسی  ویژه خواهران بسیجی با هدف آشنایی با تهدیدات و توطئه های دشمن با همت حوزه مقاومت بسیج خواهران شهیده مطهره نارویی در جالق شهرستان سراوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۲۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، در راستای بصیرت افزایی و دشمن شناسی، نشست بصیرتی سیاسی با حضور خواهران بسیجی در حوزه شهیده مطهره نارویی جالق شهرستان سراوان برگزار شد.

آسکانی، فرمانده حوزه شهیده مطهره نارویی جالق شهرستان سراوان در این نشست گفت: نظام جمهوری اسلامی هم اینک در شرایط حساس و تعیین کننده‌ای قرار گرفته است؛ موضوع بر جام، خروج آمریکا از آن و ادامه توافق هسته‌ای با اروپا از جمله مسائلی است که نیاز به هوشیاری و تفکر در مسیری که پشت سر گذاشته ایم و راهی که در پیش رویمان هست، دارد.

وی با اشاره به فرامین مقام  معظم رهبری که اولین تجربه حاصل از بر جام را فهم"عدم پایبندی آمریکا به تعهدات خود"توسط مردم و مسئولین می دانندافزود: رهبر معظم انقلاب تجربه دوم حاصل از برجام را کسب بینش و فهم نسبت به عمق دشمنی آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی می دانند و می‌فرمایند، دشمنی دشمن عمیق است.

آسکانی با اشاره به این فرمایش رهبر انقلاب که دشمنی، دشمن سطحی نیست. مخالفت بر اساس و بر محور مسئله‌ای مثل مسئله اتمی نیست، این را همه فهمیده اند؛ ادامه داد: رهبر انقلاب بیان کرده اند بحث، فراتر از اینهاست بحث این است که این‌ها با نظامی که در این منطقه حساس سربلند کرده، ایستاده، قد برافراشته، رشدکرده، با ظلم‌های آمریکا مخالفت می‌کند مشکل دارند.

وی با تاکید بر این نکته  از سخنان رهبری که مسئله آن‌ها این است که نظام اسلامی و جمهوری اسلامی نباید باشد خاطر نشان کرد: نه فقط این نظام نباشد، بلکه آن مردمی که این نظام را حمایت می‌کنند؛ یعنی ملت ایران هم منفور سران حکومت‌های آمریکایی اند.
ارسال نظرات