خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی حوزه امام حسین (ع) با بیان این که در صورت تامین مالی، این طرح را در کل شهرستان به اجرا در خواهیم آورد، خاطرنشان کرد: علی رغم پیگیری های صورت گرفته، تا کنون هیچ یک از ارگان های شهرستان برای همکاری با ما مسئولیت قبول نکرده اند.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۰۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام شهرستان برخوار شروع به اجرای طرح دیوار نویسی های فرهنگی در سطح شهر با محتوای ارزشی با نام «طرح جهادگران فرهنگی سازندگی بسیج» کرده است.
مسئول فرهنگی حوزه امام حسین (ع) در این خصوص به ما گفت: این طرح تا پایان تابستان با همکاری نیروهای فرهنگی و سازندگی حوزه امام حسین در سطح شهر دولت آباد ادامه دارد.
محمد طغیانی با بیان این که با صرف هزینه ای حدود پنج میلیون تومان می توان این طرح را به بهترین حالت ممکن انجام داد، خاطرنشان کرد: دیوار نویسی دبیرستان امام سجاد (ع) دولت آباد به عنوان اولین طرح تابستان انجام شد و پیش از آن هم دیوار نویسی مدرسه حاج حسین نوایی توسط حوزه امام حسین (ع) انجام شده بود.
وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر نیز آماده کار هستیم اما نیازمند حمایت مالی از طرف ارگان ها و ادارات شهرستان برای تکمیل اجرای این طرح و اجرای آن در بهترین حالت هستیم.
طغیانی با بیان این که در صورت تامین مالی، این طرح را در کل شهرستان به اجرا در خواهیم آورد، خاطرنشان کرد: علی رغم پیگیری های صورت گرفته، تا کنون هیچ یک از ارگان های شهرستان برای همکاری با ما مسئولیت قبول نکرده اند.
مسئول فرهنگی حوزه بسیج امام حسین (ع) در پاسخ به این سوال که میزان هزینه اجرای این طرح برای کل شهر دولت آباد چقدر است؟ اظهار کرد: برای دیوار نویسی به طور کلی اگر تا پنج میلیون هزینه کنند بسیار عالی خواهد بود و اگر حتی در حدود سه میلیون نیز هزینه کنند می توانیم بسیاری از مکان های پر بازدید شهر دولت آباد که چهره نازیبایی دارد را با طرح های عالی مذهبی و فرهنگ شهروندی جایگزین کنیم.
وی ادامه داد: برای مدارس هم می طلبد که آموزش و پرورش حمایت مالی کند و مدارس نیز از این طرح استقبال کنند که در این صورت ما در سریع ترین زمان بهترین طرح را برای آن ها اجرا خواهیم کرد.
طغیانی در پایان خاطرنشان کرد: فضاسازی شهری و حتی دیوار های برخی از ارگان ها و ادارات را نیز در صورت تمایل و تامین مالی برای آن ها اجرایی می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها