خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع رابطین شورای نگهبان میانه، با بیان اینکه کار شورای نگهبان قابل قیاس با دیگر نهادها، ادارت و ارگانها نیست، اظهار کرد: امروز بیشترین هجمه حملات دشمن در بین همه نهادها، سازمانها، ادارات و ارگان ها، بر نهاد مقدس شورای نگهبان متمرکز است.
کد خبر: ۹۰۳۶۸۹۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به حدیثی از امام باقر(ع)؛ وفای به عهد در انجام مسئولیت های واگذار شده، راستگویی با مردم، حیا از ارتکاب کار بد در انظار مردم و خدا و حسن خلق با اهل خانه را نشانه های ایمان کامل برشمرد و گفت: اعضای شورای نگهبان به عنوان امانتداران مردم، مسئولیت سنگینی بر گردن دارند.

   وی افزود: ملاک و معیار نظارتی اعضای شورای نگهبان باید قانون باشد نه سلایق شخصی، مذاق ها، وابستگی های قومی و قبیله ای، سیاسی و ...

   حجت الاسلام امیرنژاد شورای نگهبان را ضامن تامین امنیت و سلامت جامعه و در عین حال حافظان آبروی اشخاص دانست و تصریح کرد: غربالگری وظیفه ذاتی این شوراست.

شورای نگهبان امانت دار مردم و مسئولیت سنگینی دارد

    آیین بزرگداشت سالروز تشکیل نهاد شورای نگهبان با حضور صدها نفر از رابطین و پیشکسوتان این شورا در ساختمان شورای نگهبان میانه برگزار و در پایان آن از خانواده های شهدا و پیشکسوتان شورای نگهبان میانه تجلیل شد.

ارسال نظرات