استاندار لرستان با بیان اینکه حرکت بخشی‌نگری سبب رشد کاریکاتوری توسعه استان شده است، گفت: بایستی از مدل برنامه‌ریزی بخشی فاصله گرفت و به سمت برنامه‌ریزی منطقه‌ای و جامع حرکت کرد.
کد خبر: ۹۰۳۶۸۱۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی   امروز در حاشیه ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی لرستان اظهار کرد: متاسفانه تاکنون به آنچه که در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای مدنظر بوده است، نتوانستیم دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قطعا یکی از عواملی که نتوانستیم متوازن و متناسب با برنامه‌های توسعه پیش رویم، بخشی‌نگری و حرکت مستقل بخش‌ها از یکدیگر بوده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه حرکت بخشی‌نگری سبب رشد کاریکاتوری توسعه استان شده است، افزود: بایستی از مدل برنامه‌ریزی بخشی فاصله گرفت و به سمت برنامه‌ریزی منطقه‌ای و جامع حرکت کرد.

خادمی بیان داشت: برنامه‌ریزی جامع سبب می‌شود همگی بخش‌ها تحت نظر یک مدیریت واحد پیش رفته و اقدامات مستقل از یکدیگر انجام نشوند.

وی با بیان اینکه تجارب استان‌ها در خصوص مدیریت جامع کم است، گفت: به همین منظور انتظار می‌رود نهادهایی همانند بنیاد برکت، استان‌ها را در مدیریت صحیح منابع یاری دهند.

استاندار لرستان ضمن تاکید بر مشارکت مردم در امور برنامه‌ریزی و اجرایی اظهار داشت: مشارکت مردم در انجام پروژه‌ها یک ضرورت است و بنابراین بایستی این مهم مورد توجه قرار گیرد.

خادمی یادآور شد: چنانچه در انجام طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان نورآباد خوب کار شود می ‌تواند به نقطه قوتی برای جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات