با همکاری و حضور بسیجیان نواحی مقاومت زاوه و مه ولات، کارگاه آموزشی طرح اعتلای گروه‌های جهادی در سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۸۰۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
سرهنگ دوم پاسدارحسین صادق در حاشیه برگزاری این کارگاه یک روزه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهارکرد: هدف اصلی از برگزاری این کارگاه‌ها، محرومبت زدایی از چهره روستا‌های مناطق محروم است که با تبیین و ترویج فرهنگ کار و تلاش در آحاد مختلف مردم این مهم محقق می‌شود.

وی افزود: اگر بخواهیم پایه‌های انقلاب بیش از گذشته مستحکم شود بهترین راه، خدمت به مردم محروم و نیازمند است، زیرا آن‌ها کمترین توقع و بیشترین منفعت را برای انقلاب اسلامی دارند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت حیدریه با بیان اینکه اردو‌های جهادی امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، افزود: جهادگران بسیجی در قالب ۱۸ گروه هادی با انتخاب دهستان رقیچه طرح اعتلای منطقه هدف را در روستا‌های محروم بخش کدکن این شهرستان اجرا می‌کنند.

صادق خاطر نشان کرد: در این اردو‌ها که از ابتدای تیرماه تا پایان شهریور با حضور یکهزار جهادگر بسیجی از اقشار مختلف اعم از محلات، دانش اموزی، دانشجویی، مهندسین، کشاورزی، دانشجویی و جامعه پزشکی برگزار می‌شود و ۱۸ گروه جهادی در مدت ۷ تا ۱۰ روز بصورت شبانه روز در مناطق محروم بخش کدکن مستقر می‌شوند.

وی بیان کرد: در این مدت جهادگران بسیجی در عرصه‌های عمران و آبادانی، آموزشی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی و همچنین اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی نیز فعالیت خواهند کرد.

شایان ذکر است در پایان این کارگاه نیز از حاضرین با صرف ناهار پذیرایی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها