کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی امروز در متن جنگ هوشمند و ترکیبی قرار دارد، گفت: امروز دشمن در میدان فیزیکی از ما شکست خورده و جنگ را از فضای واقعی به فضای مجازی کشانده است.
کد خبر: ۹۰۳۶۸۰۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی مرادزاده امروز در همایش فصلی بصیرتی ناظران شورای نگهبان شهرستان سرخس کهد در فرهنگسرای امام رضا علیه السلام این شهرستان برگزار شد؛ با تاکید بر اینکه شورای نگهبان مقوم انقلاب اسلامی و پایگاه صیانت از نظام اسلامی است، اظهار کرد: شورای نگهبان امروز به نوعی تکیه‌گاه و بازوی قدرتمندی برای نظام و رهبری انقلاب است.

وی با بیان اینکه امروز در شرایط گذار قرار داریم، افزود: جمهوری اسلامی در متن این گذار قرار دارد و باید تلاش کند آینده را تحت تاثیر خودش قرار دهد.

مرادزاده عنوان کرد: دنیا امروز از یک نظام دوقطبی در حال تبدیل به یک نظام چند قطبی است و از سیستم‌های دیکتاتوری سلطنتی و قرون وسطایی به یک سیستم مردمی، دموکراسی و آزادی خواهی در حال تغییر است.

این کارشناسی مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در این دوران گذار باید جاده، تکنیک و تاکتیک را بشناسیم، گفت: یکی از شاخص‌های دوران گذار این است که جمهوری اسلامی به یک ابر قدرت تبدیل شده است.

مرادزاده اظهار کرد: انقلاب اسلامی کاری کرد که ابرقدرت‌ها از حوزه راهبرد به صحنه تاکتیک کشانده شدند بنابراین وقتی ابرقدرتی به صحنه تاکتیک آمد دیگر در عرصه قدرت نیست.

وی به دو شاخصه مهم ابرقدرتی اشاره کرد و افزود: ابرقدرت آن کشوری است که سناریو‌های خودش را در صحنه میدانی قالب کند و از طرفی سناریو‌های دشمن را خنثی کند؛ جمهوری اسلامی امروز به این دو شاخصه مهم دست پیدا کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: در صحنه سوریه حدود ۸۰ کشور آمدند که بشار اسد برود، اما جمهوری اسلامی نخواست و این اتفاق نیفتاد یعنی امروز سوریه آزاد شده و بشاراسد نیز مانده است.

مرادزاده ادامه داد: آمریکا برای حذف داعش با ۴۰ کشور پیمان بست، اما این جمهوری اسلامی و مجاهدت‌های سردار قاسم سلیمانی و رزمندگان اسلام بود که داعش را از عراق و سوریه بیرون کردند.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی امروز در متن جنگ هوشمند و ترکیبی قرار دارد، گفت: امروز دشمن در میدان فیزیکی از ما شکست خورده و جنگ را از فضای واقعی به فضای مجازی کشانده است، چون برگ برنده بیشتری در این فضا دارد.




ارسال نظرات
پر بیننده ها