خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین

کسب رتبه اول در بحث اشتغالزایی و ساخت واحد مسکونی در کشور

مومنی گفت: در خصوص ساخت واحد مسکونی برای قشر محروم و همچنین در ایجاد اشتغال برای این قشر، کمیته امداد رتبه اول کشور را به دست آورده است
کد خبر: ۹۰۳۶۷۷۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹

مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در مراسم شورای عالی طرح هجرت که در سالن جلسات استانداری برگزار شد بیان کرد: بسیج و امداد هر دو مولود انقلاب هستند و کمیته امداد امام خمینی(ره) ۲۲ روز بعداز تشکیل انقلاب برای کمک به محرومین و به فرمان امام راحل تشکیل شد.
 
وی گفت: وظیفه امروز ما این است که به فرمایش مقام معظم رهبری باید محرومیت زدایی داشته باشیم و به قشر محروم جامعه خدمت کنیم.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین اظهار کرد: برنامه های ما و بسیج سازندگی بسیار متنوع بوده
از جمله می توان به ساخت مسکن برای ۴۵ خانوار از محرومین استان و ساخت ۳۲۵ واحد از ۴۲۵ واحد تعهد استان در ساخت مسکن خانواده بزرگ کمیته امداد اشاره کرد.
 
مومنی افزود: برای ایجاد اشتغال با مشارکت بسیج سازندگی با اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومن، قدم های مثبتی برداشته شد و در بحث فرهنگی کمک های شایانی شامل توزیع بسته های حمایتی بین دانش آموزان در مناطق محروم انجام شد که بسیج سازندگی در این امر کمک های شایانی ارائه کرد. 
 
وی اضافه کرد: با موسسه خیریه حضرت رقیه(س) که متعلق به ارگان سپاه است قراردادی مبنی بر توزیع بسته های حمایتی شامل البسته و لوازم التحریر برای ۳۳۰۰ دانش آموز بتوانیم بسته شد 
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین عنوان کرد: در خصوص ساخت واحد مسکونی برای قشر محروم و همچنین در ایجاد اشتغال برای این قشر، کمیته امداد رتبه اول کشور را به دست آورده و امیدواریم با همفکری و هم افزایی که با بسیج سازندگی وجود دارد، این سازمان نیز بتواند در بحث سازندگی رتبه اول کشور را کسب نماید و لین امر با تعامل مدیران و دستگاهها میسر است.
 
 
آماده عقد قرارداد با بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی هستیم
 
در ادامه عسگر علی جوانبخت رئیس اداره نوسازی استان قزوین عنوان کرد:
اداره کل نوسازی استان قزوین آمادگی دارد تا ساخت پروژه های دو کلاسه و پنج کلاسه که در مسیرهای صعب العبور قرار دارند را با استفاده از خدمات بسیج اجرا نماید.
 
وی گفت: اعتبارات این پروژه ها به صورت اسناد خزانه است و به همین دلیل انعقاد قرارداد با بسیج باید به گونه ای باشد که با توجه به وضعیت اعتبار بتوانیم در اجرای پروژه های آموزشی در مناطق دور تعامل داشته باشیم‌
 
مدیر کل نوسازی استان قزوین اظهار کرد: در راستای اجرای این پروژه ها می توانیم از کمک خیرین مدرسه ساز در آموزش و پرورش که حداقل باید ۳۰ درصد مشارکت داشته باشند استفاده کنیم.
 
جوانبخت افزود: ما با انعقاد قرارداد می توانیم پروژه های خیرساز را را با بسیج سازندگی اجرا کرده و از اعتبارات تملک، دارایی و ملی مشارکتی استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار