دیدار فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ورامین با خانواده شهید عبدالحسین تاجیک

همزمان با ولادت حضرت معصومه (س)فرمانده سپاه ناحیه به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ورامین با خانواده‌ شهید عبدااحسین تاجیک دیدار کردند

کد خبر: ۹۰۳۶۷۷۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران :سرگردسعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه  به حجت الاسلام علی نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه و سروان مهدی امینی جانشین فرماندهی  سپاه ورامین با خانواده شهیدعبدالحسین تاجیک دیدار و از آنان دلجویی کردند.

سرگرد تاجیک بیان داشت : هدف از خلقت انسان بدست آوردن رضای خداوند است که شهید با افتخار شهادت، راه صد ساله را یک شبه می پیماید و به جایگاه والای شهدت می رسد.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین  با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا، اقدامی فرهنگی و ارزشمند است؛ افزود: خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند و یاد شهدا اشاعه ارزش های ایثار و پایداری در جامعه است و دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزشهای انقلاب است.

همزمان با ولادت حضرت معصومه (س)فرمانده سپاه ناحیه به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ورامین با خانواده‌ شهید عبدااحسین تاجیک دیدار کردندهمزمان با ولادت حضرت معصومه (س)فرمانده سپاه ناحیه به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ورامین با خانواده‌ شهید عبدااحسین تاجیک دیدار کردند

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار