خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گت: از جمله سیاست‌های راهبردی ما، اقتدار دستگاه فرهنگ و تعامل و تعادل است و تعامل با همه دستگاه‌ها و جریان‌های فکری و مدیران به خصوص مدیران ارشد استان از جمله اقدامات این اداره کل است.
کد خبر: ۹۰۳۶۷۶۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰

اقتدار دستگاه فرهنگ و تعامل از سیاست‌های راهبردی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا درویش‌نژاد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجموعه فرهنگی هنری شهید آوینی اظهار داشت: همدان تاریخ بسیار کهنی دارد و بخش عظیمی از تاریخ و بنیاد سرزمین ایران، همدان است.

وی افزود: ویژگی اول این استان این است که این تاریخ کهن از غنای بزرگی بهره‌مند بوده و آن غنای علمی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه همدان از غنای علمی برخوردار است و حرف برای گفتن دارد، تصریح کرد: همدان در حوزه حماسه و اندیشه، جهاد و مبارزه، شعر و ادب، عرفان و کلام و فلسفه، دفاع مقدس و حضور غیرتمندانه و در همه حوزه‌ها چهره‌های شاخص و برجسته‌ای دارد.

وی یادآور شد: این چهره‌های شاخص نماد عظمت تاریخ ایران و همدان است و وقتی نام ابن سینا و باباطاهر می‌آید یعنی همدان وسعت زیادی دارد.

درویش‌نژاد با بیان اینکه استان همدان سرزمین اندیشه‌های ناب و مهد تفکر، اندیشه، کمال و معرفت است، گفت: عرفای بزرگی از اینجا برخاستند و شخصیت‌های علمی بزرگی در تمام حوزه ها دارد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه زیرساخت‌ها ما نیاز به تعامل و همکاری ظرفیت‌های اجرایی استان داریم، بیان داشت: در حوزه گسترش برنامه‌ها و بحث‌های محتوایی بنده نیازمند یاری همه اصحاب رسانه، هنر و فرهنگ و اندیشه هستم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: جشنواره‌هایی که در همدان برگزار می‌شود به طور قطع باید از حمایت گسترده ای برخوردار شود.

وی یادآور شد: از جمله سیاست‌های راهبردی ما، اقتدار دستگاه فرهنگ و تعامل و تعادل است و تعامل با همه دستگاه‌ها و جریان‌های فکری و مدیران به خصوص مدیران ارشد استان از جمله اقدامات این اداره کل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات