نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
برزگر گفت: سرزمین ایران اسلامی سرشار از تمدن و آثار باستانی بوده که نشانگر این است که ما می‎توانیم دنیا و جهانیان را به سمت جاذبه‎های گردشگری ایران جذب کنیم که منوط به حمایت بخش خصوصی است.
کد خبر: ۹۰۳۶۷۴۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
شهروز برزگر نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، پیرامون چالش‌های صنعت گردشگری، ظرفیت‎ها و کاستی‌های این هنر و صنعت عنوان کرد: کشور ایران کشوری چهار فصل است و بهترین بستر را در صنعت توریست می‎تواند داشته باشد.

وی بیان کرد: بایستی جاذبه‎های گردشگری کشور به جهانیان معرفی شود و نیز بومی گری را در کشور خود و کشور‌های منطقه راه اندازی کنیم.

برزگر تصریح کرد: وضعیت و شرایط تمدن ایران در نقاط مختلف استان‎های کشور جاذبه‎های لازم را برای لذت بردن توریست‌ها دارا است و بایستی از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی اظهار داشت: سرزمین ایران اسلامی سرشار از تمدن و آثار باستانی بوده که نشانگر این است که ما می‎توانیم دنیا و جهانیان را به سمت جاذبه‎های گردشگری ایران جذب کنیم که منوط به حمایت بخش خصوصی است.

برزگر عنوان کرد:  باید زیبایی‏هایی که می‎تواند یک جهانگرد را به کشور جذب کند سرمایه گذاری کنیم، زیرا همه فعالیت‏ها در امر تولید و توسعه توسط کامپیوتر انجام می‎شود و عصر آینده عصر ارتباطات است.

وی در پایان گفت: کشور‌های اروپایی سیاه نمایی‎هایی را در خصوص ایران و ایران هراسی انجام دادند، بنابراین زمانی که توریست وارد ایران می‎شود متوجه این سیاه نمایی‎ها شده و آن را برای دیگر هموطنان خود مطرح کرده و در نتیجه موجب جذب توریست‎های بیشتری به کشور می‎شوند.
ارسال نظرات