جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز می‌توانیم ادعا کنیم که کامل‌ترین طرح در زمینه حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با کالای قاچاق را بسیج دارد.
کد خبر: ۹۰۳۶۷۳۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور, سردار محمد حسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (سه شنبه 26 تیرماه) در نشست هم اندیشی مدیران سازمان بسیج کارگری با اشاره به آمادگی ظرفیت عظیم بسیج برای یاری رساندن به دولت اظهار داشت: امروز کشور با مشکلات متعددی روبه‌رو است و دشمنان انقلاب هم دشمنی خود را به حد اعلا رسانده‌اند. وی افزود: حل مشکلات کشور نیازمند تعامل و هم‌افزایی وسیع نهادهای حاکمیتی است و ما باید دولت را در حل مشکلات یاری کنیم. جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج به عنوان یک سازمان گسترده با ظرفیت‌های عظیم علمی، پژوهشی، اجرایی، فرهنگی و اجتماعی آماده کمک به دولت است و ما اعتقاد داریم که باید به دولت کمک کنیم تا بتواند کارآمدی خود را افزایش دهد.

وی اظهار داشت: بسیج ثابت کرده که می‌تواند با یک واحد پول کاری با ارزش ده واحد پول انجام دهد و آخرین نمونه این عملکرد بسیج را هم می‌توان در ساخت منازل مسکونی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه دید. سردار سپهر با اشاره تجربه خوب بسیج در زمینه تنظیم بازار گفت: امروز می‌توانیم ادعا کنیم که کامل‌ترین طرح در زمینه حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با کالای قاچاق را بسیج دارد و من امیدوارم که دولت از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات کشور استفاده کند.

ارسال نظرات