فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب گفت: صیانت از ارزش ها و باورهای دینی و انقلابی در جامعه ضروری است.
کد خبر: ۹۰۳۶۶۸۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم تکریم و معارفه مسئول حفاظت اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج تکاب، با حضور جانشین حفاظت اطلاعات سپاه شهداء استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب ضمن عرض خیر مقدم در خصوص مسئله نفوذ دشمن به روشنگری پرداخت و گفت: دشمن برای از بین بردن آرمان های مردم تلاش زیادی کرده است، آمریکا به دنبال رخنه ای برای نفوذ است.

وی ادامه داد: امروز دشمن از طریق فضای مجازی نیز تمام تلاش خود را برای نفوذ در جامعه ی ایران اسلامی کرده و سعی در تغییر باورها و فرهنگ و ارزش های این جامعه ی اسلامی دارد.

سرهنگ زینال نژاد افزود: امروز وظیفه همه ی ما این است که نسبت به نقشه های شوم دشمن هوشیار بوده و در این خصوص روشنگری کنیم و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب ضمن قدردانی از زحمات مسئول سابق حفاظت اطلاعات ناحیه تکاب و خوش آمدگویی به مسئول جدید حفا ناحیه گفت: هر آمدنی رفتنی دارد، تمامی مسئولیت ها و جایگاه هایی که ما مسئولین داریم موقتی بوده و روزی باید جای خود را به نیروهای دیگر بدهیم و تنها چیزی که می توانیم از خود به یادگار بگذاریم، عمل نیک و کردار شایسته است.

حجت الاسلام سید صادقی افزود: ما باید در هر جایگاه و مقامی که هستیم، تمام تلاش خود را در راستای پیشبرد فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار بریم تا شرمنده شهدا نشویم و با عمل و تلاش انقلابی خود، تیرهای زهرآلود خود را به سمت دشمن مستکبر روانه سازیم.

در ادامه این مراسم جانشین حفاظت اطلاعات سپاه شهداء استان آذربایجان غربی، به توجیه مسائل حفاظتی و روشنگری در این خصوص پرداخت.

سرهنگ کردی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات برادر پاسدار علی مقامی، سرگرد پاسدار عزیزی را بعنوان مسئول جدید حفاظت اطلاعات ناحیه تکاب معرفی کردند.

انتهای پیام  

ارسال نظرات