عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب بیان داشت: ما در وسط انقلاب و در میانه راه آن قرار داریم و انقلاب ما به پیروزی کامل نرسیده‌ است.
کد خبر: ۹۰۳۶۶۸۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در همایش تعالی اساتید بسیجی حوزه علمیه که در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت مشهد برگزار شد؛ اظهار داشت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب ما در وسط انقلاب و در میانه راه آن قرار داریم و انقلاب ما به پیروزی کامل نرسیده‌ است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اساتید برجسته حوزه امروز باید با محوریت مبارزه با جریاناتی که در داخل و تهاجماتی که از خارج به طرف انقلاب وجود دارد، محوریت و مرجعیت فکری انقلاب را در بین بدنه انقلابی حوزه دارا شوند.

وی تصریح کرد: اگر بنا است جریانی به عنوان مرجعیت فکری، اساتید حوزه را منسجم کند، با محوریت مقام ولایت است.

آیت الله علم الهدی ابراز داشت: سازمان بسیج اساتید حوزه به عنوان جریانی که اساتید برجسته انقلابی حوزه را در انسجام و تشکلی به عنوان مرجعیت فکری برای طلاب با حفظ محوریت مقام ولایت حاضر و ناظر در عرصه ایجاد می‌کند، تشکیل شده است.


نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی بیان داشت: مراجع تقلیدی همچون آیت‌الله نوری، راهبردی بسیار مهم برای حرکت تکلیفی در این مقطع حساس انقلاب مقدس اسلامی است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها