سردار غیب‌پرور:

عملیات روانی تهدید اول دشمن علیه نظام و انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عملیات روانی را تهدید اول دشمن علیه نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تهدیدات علیه نظام اسلامی یک تهدید تک بعدی نیست بلکه ترکیبی است؛ گاه رگه فرهنگی و گاه رگه اقتصادی دارد.
کد خبر: ۹۰۳۶۶۷۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور ظهر امروز در اولین دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه خراسان رضوی، قم، تهران و اصفهان در مجتمع فرهنگی و آموزشی امامت مشهد  با اشاره به جنایات منافقین  اظهار داشت:  هیچ شکی نیست که منافقین پیاده نظام‌های امریکا هستند.
 
وی بیان داشت: دوران جنگ تحمیلی دوران غربت اسلام بود اما باز هم با توجه به همه دشمنی‌ها نه تنها انقلاب جا نزد بلکه به پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف دست یافت.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تبیین تفاوت شرایط دوران قبل و بعد از انقلاب گفت: در بخش پزشکی، پیش از انقلاب ۳۰ درصد پزشکان از هند، فیلیپین، پاکستان و بنگلادش بودند، اما امروز به ۵۳ کشور پزشک اعزام می‌کنیم.

وی  ادامه داد: پیش از انقلاب ایمن سازی و واکسیناسیون جمعیت به ۲۰ درصد هم نمی‌رسید، اما امروز ۹۷ درصد جمعیت زیر پوشش برنامه‌های واکسیناسیون هستند.ما که تا سال ۵۷ تنها هفت دانشکده پزشکی با ۷۰۰ دانشجو داشتیم امروز ۴۷ دانشگاه با ۱۸۰ هزار دانشجو داریم.

سردار غیب‌پرور تاکید کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید از زبان اهلش بیان شود. علما و فضلا بایستی به تبیین و تشریح این دستاوردها بپردازند.
 
وی عملیات روانی را تهدید اول دشمن علیه نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: تهدیدات علیه نظام اسلامی یک تهدید تک بعدی نیست بلکه ترکیبی است؛ گاه رگه فرهنگی و گاه رگه اقتصادی دارد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: آمریکایی‌ها می‌خواهند مقاومت و ایستادگی ملت را بشکنند، ولی ما باید روی مواضع خود بایستیم، مردم ثابت کرده‌اند.
 
وی در پایان گفت:  ایجاد امید در میان احاد جامعه و مطالبه‌گری از موضع حق دو وظیفه ما در شرایط کنونی است


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار