خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: اگر نظام ما تا کنون باقی مانده است با دعاهای خیر شما خانواده شهید بوده است، به برکت خون شهدا است که ما تا کنون سر پا هستیم و هیچ کشوری نتوانسته است به ما تعرضی بکند.
کد خبر: ۹۰۳۶۶۷۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرهنگ اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز از خانواده شهدای شهرستان البرز دیدار کردند.
در این دیدار وی اظهار کرد: اگر نظام ما تا کنون باقی مانده است با دعاهای خیر شما خانواده شهید بوده است، به برکت خون شهدا است که ما تا کنون سر پا هستیم و هیچ کشوری نتوانسته است به ما تعرضی بکند.
وی بیان داشت: شوروی با قدرتی که داشتند نتوانستند جلوی آمریکا ایستادگی کنند ولی جمهوری اسلامی چهل سال است که در مقابل غده سرطانی همچون اسرائیل و آمریکا ایستادگی کرده.
مادر شهید در این دیدار نسبت به بد حجابی ها گله داشتند و افزودند : پدران ما و برادران ما رفتند شهید شدند تا حجاب بماند و ما از رسانه ها میخواهیم تا فرهنگ عفاف و حجاب را به مردم معرفی کنند و امر به معروف کنند.
وی افزود : ما به سختی این انقلاب را به اینجا رساندیم با بی پدری و بی برادری، پدران ما با غیرت و شجاعت رفتند و از ناموس و وطنشان دفاع کردند که ما امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم.
وی در پایان افزود : انشالله شهدای انقلاب ما و هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم را با شهدای دشت کربلا محشور بکند و این شهدا دست ما را در آخرت بگیرند.
در پایان فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز و جمعی از پاسداران این ناحیه و بسیجیان شهر بیدستان شهدای گمنام شهر بیدستان را عطرافشانی کردند.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها