دبیر ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: دانش آموزان ورودی پایه دهم می توانند با مراجعه به مدارس محل سکونت خود و با ارائه مدارک لازم ، نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.
کد خبر: ۹۰۳۶۶۳۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دبیر ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: دانش آموزان ورودی پایه دهم می توانند با مراجعه به مدارس محل سکونت خود و با ارائه مدارک لازم ، نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

نصیری افزود: ثبت نام دانش آموزان ورودی پایه اول ابتدایی و پایه هفتم که از قبل آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و خانواده ها می توانند با مراجعه به مدارس محل سکونت خود ، نسبت به ثبت نام دانش اموزان اقدام کنند.

معاون هماهنگی و رییس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان برای پایه هفتم 5 مرداد بصورت آزمون هوش برگزار می شود افزود:در صورتیکه دانش آموزی در یکی از مدارس دیگر ثبت نام کرده باشد پس از قبولی در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان می تواند پس از انصراف از آن مدارس در مدارس استعدادهای درخشان ثبت نام کند.

نصیری خاطر نشان کرد: ثبت نام در مدارس استعدادهای درخشان برای ورودی پایه دهم بصورت تکمیل ظرفیت است و ازمون ورودی برگزار نخواهد شد.

دبیر ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش مازندران از خانواده هایی که در زمینه ثبت نام فرزندان خود مشکل دارند خواست با مراجعه به ستاد ثبت نام ادارات آموزش و پرورش محل سکونت خود نسبت به رفع مشکل خود اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها