خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: با توجه به ظرفیت بالای روستای رزینی در حوزه کشاورزی با اندکی تلاش و پیگیری می‌توان این روستا را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داد.
کد خبر: ۹۰۳۶۶۱۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

ظرفیت روستای رزینی در کشاورزی فرصتی برای قرار گرفتن آن در مسیر توسعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در دومین روستاگردی خود در دیدار با اهالی روستای رزینی از توابع بخش خزل اظهار داشت: روستای رزینی با ۶۰۰ هکتار زمین کشاورزی آبی و ۱۰۰ هکتار زمین کشت دیم و مجموع ۷۰۰ هکتار، یکی از روستاهای کم نظیر شهرستان با ظرفیت فراوان در حوزه کشاورزی است.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت این روستا با اندکی تلاش و پیگیری می‌توان این روستا را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داد.

فرماندار نهاوند افزود: نشستی با شورا، دهیار و جهاد کشاورزی برگزار می‌کنیم تا برنامه‌ریزی‌های لازم را برای تبدیل آبیاری سنتی به آبیاری‌های نوین (قطره‌ای و بارانی) زمین‌های کشاورزی این روستا انجام دهیم.

وی یادآور شد: به لحاظ کمبود بارندگی‌های جوّی و کاهش منابع آب‌های زیرزمینی باید آبیاری کشاورزی را به سمت آبیاری‌های نوین ببریم.

ناصری با بیان اینکه امور برق شهرستان تیرهای چراغ برق داخل روستا را که در داخل مسیر اصلی قرار دارند، جابجا کند، افزود: اقدامات و پیگیری‌های لازم برای لوله کشی مسیل داخل روستا توسط دهیار و شورا صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات