مسئول بسیج طلاب ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان:

تشویق بهترین راهکار ترویج فرهنگ معروفات در جامعه است

مسئول بسیج طلاب ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: زن در جامعه غربی به عنوان یک کالا برای پرکردن جیب تجار است، اما در دین مبین اسلام زن دارای کرامت، جایگاه شخصیت، و ارزش است.
کد خبر: ۹۰۳۶۶۰۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

مهدی کوچکزایی، مسئول بسیج طلاب ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، با تبریک دهه کرامت با اشاره به این مطلب که حجاب یکی از معروفات الهی است گفت: حجاب باعث آزادی زن، برخلاف آزادی که غربی‌ها تبلیع و تصور می‌کنند است.

وی افزود: خداوند متعال فرموده اند، که زن باید حجاب داشته باشد این آزادی را به او داده تا با پوشش حجاب در راستای فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، در جامعه بپردازد و نقش و رسالت خود را ایفا کند.

کوچکزایی بیان کرد: زن در جامعه غربی به عنوان یک کالا برای پرکردن جیب تجار است، اما در دین مبین اسلام زن دارای کرامت، جایگاه، شخصیت و ارزش است.

مسئول بسیج طلاب ناحیه سپاه زاهدان ادامه داد: برای نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی ازمنکر باید به سمتی پیش رویم که حجاب را برای جوانان و نوجوانان تعریف کنیم و با ارتباط مستقیم و رسانه‌ای این فرهنگ را در جامعه پیاده سازی کنیم.

این مسئول تشویق را بهترین راهکار ترویج فرهنگ معروفات در جامعه برشمرد و اظهار داشت: افرادی که بد حجاب اند فلسفه صحیح حجاب را از نظر علمی و عقلی برای آنها بیان کنیم، در جامعه ما خیلی موارد کمی یافت می‌شود که فرد به سمت بد حجابی رود، و افراد با حجاب خیلی در معرض دید قرار نمی‌گیرند.
ارسال نظرات