نشست مسئولین بسیج اساتید دانشگاه پیام نور با رییس دانشگاه :
در ادامه پیگیری‌های بسیج اساتید دانشگاه پیام نور، جلسه‌ای با رییس این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۵۸۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

به گزارش سرویس بسیج اساتید خبرگزاری بسیج، در ادامه پیگیری‌های بسیج اساتید دانشگاه پیام نور، جلسه‌ای با رییس این دانشگاه برگزار شد.

دراين جلسه ابتدا دکتر پارسا، مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور، ضمن ارائه گزارشی از دیدار اخیر بسیج اساتید دانشگاه با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر لزوم عملیاتی شدن راهکارهای پیشنهادی برای رفع مشکلات جامعه بزرگ علمی در دانشگاه پیام نور در سایه همکاری و پیگیری ریاست محترم دانشگاه تأکید و اظهار امیدواری کرد.

 در این جلسه برخی اساتید حاضر نیز با ارائه طرحی درخصوص استفاده ازظرفیت کشورهای منطقه برای پیشبرد اهداف دانشگاه، بر مسائلی همچون لزوم توجه مجدد به اساسنامه دانشگاه، تلاش بیشتر برای رفع مشکلات اساتید و کارکنان تأکید کردند.

 رییس دانشگاه پیام نور کشور نیز، به گرمی از مسایل مطروحه استقبال و اظهار داشت نامه ارسالی بسیج اساتید دانشگاه به وزیر علوم را دريافت کرده وبخش‌های مختلف آن را جهت بررسی و پیگیری به معاونت‌های دانشگاه ابلاغ کرده است.

  دکتر زمانی در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری اساتید، کارکنان و همه ارکان و نهادهای مؤثر این دانشگاه مسیر تعالی این جامعه بزرگ علمی هرچه بیشتر هموار شود.

 

ارسال نظرات