خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان مهدیشهر گفت: ترویج بدحجابی از مولفه های نفوذ فرهنگ غربی در میان خانواده ها است.
کد خبر: ۹۰۳۶۵۸۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، رحیمه عرب مسئول بسیج جامعه زنان مهدیشهر در همایش بزرگ "مدافعان حریم خانواده"  که با حضور مادران وخواهران عفیف مهدیشهری و جمعی از مسئولان درپارک آبشار مهدیشهر برگزارشد، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای مسجد گوهرشاد اظهار کرد: واقعه مسجد گوهر شاد مشهد در تیر ماه سال 1314 از رخدادهای مهم دوران حکومت رضاخان بود که باعث به شهادت رساندن عده  زیادی  از مردم شهر مشهد را دربرداشت.

وی گفت:چادر نشانه ملی بانوان ایرانی است ؛ ولی متاسفانه فرهنگ بیگانه درکشور مانفوذ پیداکرده و برخی سمبل روشنگری را بدون چادر می دانند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان مهدیشهر،درادامه افزود:امروز زنان ودختران مهدیشهری بار دیگر درهمایش بزرگ مدافعان حریم خانواده گرد هم آمده تا درمیدان نبرد فرهنگی با دشمن، حجاب وچادر خود را سپر کرده وبه دفاع از آنچه که اسلام برای زنان زیبنده دانسته است، بپردازند.

بر  اساس این گزارش، در این مراسم دختران خردسال ،همپای مادران خود در این همایش بزرگ شرکت کرده وشعار" ای زن به تو از فاطمه این گونه خطاب است ؛ ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است را سر لوحه حریم خانواده خود قرار داده ومی بالد به چادری که درمیان شبیخون فرهنگی  وهجمه های سنگین دشمن به حریم خانواده خویش پرداخته  و از آن دفاع می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها