مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در بازدید از گروه های جهادی مستقر در بخش میانکوه اردل، روحیه ایثار و فداکاری را از ویژگی های جهادگران بسیجی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۳۶۵۶۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان از روند فعالیت و خدمت رسانی گروه های جهادی شهید حججی و رهروان ولایت که به ترتیب در شهر سرخون و روستای شیاسی بخش میانکوه شهرستان اردل مستقر می باشند، بازدید کرد.

منوچهر ذوالفقاری با تجلیل از تلاش جهادگران بسیجی در راستای محرومیت زدایی و خدمت در مناطق محروم، روحیه ایثار و فداکاری را از ویژگی های بارز جهادگران برشمرد.

در یدار مسئول ناحیه دانشجویی با گروه های جهادی شهید حججی و رهروان ولایت که به ترتیب در شهر سرخون و روستای شیاسی بخش اردل مستقر می باشند، ایشان از نزدیک از فعالیت گروه ها دیدن کرد و به جهادگران خدا قوت عرض کرد.

مسئول گروه شهید حججی در این دیدار، گفت: این گروه متشکل از 17 نفر از دانشجویان و فرهنگیان استان می باشد که ماموریت اصلی آنها ترمیم و رنگ آمیزی مدرسه سه منظوره(دبستان پسرانه، دبستان دخترانه و دبیرستان کار و دانش) شهر سرخون است.

افشین آرام افزود: این گروه همچنین به صورت علمی و با پیگیری از مسئولین شهرستان و استان به دنبال ایجاد اشتغال مناسب برای اهالی روستای تلفگیر که به دلیل رانش خیز بودن روستا به شهرک محمدیه منتقل شده اند، می باشند.

آقای یزدانی، مسئول کارگروه اشتغال زایی گروه جهادی شهید حججی، نیز گفت: روستای قدیمی با توجه به غنای آب و خاک منطقه می تواند محل مناسبی برا ی اشتغال اهالی از راه کشاورزی و دام داری باشد.

وی افزود: نمونه برداری از خاک روستا برای تعیین کشت مناسب صورت گرفته و طرحی برای تامین آب دام ها از چشمه منطقه پیشنهاد شده است که در حال پیگیری هستیم.

مسئول خواهران گروه جهادی رهروان ولایت نیز ماموریت اصلی این گروه را که از 20 نفر از خواهران و 3 نفر از برادران برای پشتیبانی تشکیل شده است، کار فرهنگی در روستاهای شیاسی و قائدان اعلام کرد.

گفتنی است: برگزاری کلاس های سفال گری، زبان، نقاشی، رباتیک، شعر و قرآن برای کودکان و نوجوانان و برگزاری کلاس های مشاوره خانواده و نهج البلاغه خوانی برای اهالی از برنامه های این گروه می باشد.

ارسال نظرات