همزمان با دهه کرامت، اجرای طرح جوانه های صالحین در پایگاه ابوذر غفاری اشکفتک(منطقه غرب شهرکرد) آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۵۴۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین شروع اجرای طرح جوانه های صالحین با حضور بسیجیان خواهر و مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد در پایگاه ابوذر غفاری اشکفتک برگزار شد.

حجت الاسلام رئیسی در این مراسم با اشاره به آیه شریفه 60 از سوره مبارکه انفال؛" وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ  وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ"، پیرامون اهمیت ارتقای آمادگی همه جانبه نیروهای جبهه اسلام به ایراد سخن پرداخت.

وی، در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های ویژه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در پایگاه های مقاومت بسیج، افزود: طرح جوانه های صالحین یکی از راه های پرکردن اوقات فراغت فرزندان و استفاده بهینه از ایام تعطیلات تابستان به محوریت برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی ، اعتقادی و ...، است.

وی، از خانواده های حاضر در مراسم خواست با تشویق و ترغیب فرزندان خود برای حضور در کلاس های طرح جوانه های صالحین، در هرچه بهتر شدن این طرح مسئولان بسیج را با ارائه نظرات و پیشنهادات خود یاری کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ابوذر غفاری اشکفتک نیز در ابتدای این مراسم با خیرمقدم به حضار و تبریک دهه کرامت و میلاد کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: طرح جوانه های صالحین با موضوعات؛ قرآن، فوتسال، والیبال، شنا،خوشنویسیو...، به منظور تقویت روحیه تعاون و ایثار  و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان علاقه مند برگزار می شود.

ارسال نظرات