مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: امسال چهار هزار و ۸۰۰ مددجوی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در دهه کرامت اطعام و افطاری می شوند.
کد خبر: ۹۰۳۶۵۰۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۳
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، سید مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در جلسه شورای مدیران کمیته امداد به تشریح برنامه‌های دهه کرامت این نهاد در سال جاری پرداخت.

وی گفت: سفره اطعام در ۳۲ شهرستان و با حضور پرچم و کاروان «زیرسایه خورشید» در شهرستان‌های کنارک، چابهار، راسک، ایرانشهر، دلگان، بزمان، جلگه چاه هاشم، ادارات چهار زاهدان و مناطق هشت گانه سیستان برپا می‌شود.

عبادی با اشاره به اینکه هر شهرستان اطعام ۳۰۰ مددجو با مشارکت ۵۰ درصدی کمیته امداد و آستان قدس برنامه ریزی شده است، افزود: امسال چهار هزار و ۸۰۰ مددجوی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با اعتبار ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در دهه کرامت اطعام و افطاری می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین برپایی سفر‌های اطعام در مساجد علی بن موسی الرضا (ع)، فاطمه زهرا (س) امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) مناطق حاشیه شهر زاهدان به منظور اطعام ۳۰۰ نفر از محرومان و نیازمندان تحت حمایت با مشارکت این نهاد و آستان قدس برنامه ریزی شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه ده مرکز نیکوکاری در ایام دهه کرامت افتتاح می‌شود، اعلام کرد: سه مرکز نیکوکاری در شهرستان زاهدان و هفت مرکز در شهرستان‌های مختلف این استان به بهره برداری می‌رسد و کمک‌های جمع آوری شده به نیازمندان و محرومان همان محله اختصاص می‌یابد.

وی اظهارداشت: همچنین همزمان با برگزاری کنگره ملی شهدای استان سیستان و بلوچستان زمینه حمایت از بیش از دو هزار یتیم تحت حمایت فراهم شد که از این تعداد هم‌اکنون ۶۴۰ حامی حمایت از ایتام این استان را به عهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: هماهنگی‌ها برای اجرای بهتر این ایام و جذب حامی برای ایتام با سپاه پاسداران، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعزیرات حکومتی، درمانگاه تامین اجتماعی، سازمان جهاد کشاورزی، فرماندهی نیروی انتظامی، اتحادیه کیف کفش و پوشاک، اتاق بازرگانی این استان و مجمع امور صنفی شهرستان زاهدان صورت گرفته است.
ارسال نظرات