خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: مطالبه‌گری و پیگیری‌های مستمر در هر روستایی منجر به پیشرفت و آبادانی شده است.
کد خبر: ۹۰۳۶۴۷۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

مطالبه‌گری و پیگیری‌های مستمر منجر به پیشرفت روستاها می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در جمع اهالی روستای لیلاس اظهار داشت: مطالبه‌گری و پیگیری‌های مستمر در هر روستایی منجر به پیشرفت و آبادانی شده است.

وی افزود: به دلیل اینکه روستا تحت پوشش خدمات اداره آب و فاضلاب روستایی نیست، منازل مسکونی فاقد انشعاب آب آشامیدنی هستند، بنابراین دهیار، شورا و اهالی روستا باید اقدامات و پیگیری‌های لازم را برای خرید انشعاب از طریق آب و فاضلاب روستایی انجام دهند تا هرچه سریع‌تر این روستا تحت پوشش خدمات این اداره قرار بگیرد و بتوانند فرسودگی سیستم لوله‌کشی و سایر مشکلات حوزه آب این روستا را برطرف کنند.

فرماندار نهاوند ادامه داد: برای هزینه خرید انشعاب نیز آب و فاضلاب روستایی مبالغ آن را به صورت اقساط از مشترکین دریافت کند تا فشار مالی به آنان وارد نشود.

وی با بیان اینکه اداره مخابرات تا یک ماه آینده کابل‌کشی تلفن این روستا را انجام دهد، گفت: عملیات زیرسازی راه روستایی نیز به زودی آعاز می‌شود.

ناصری یادآور شد: یک نفر به عنوان نماینده برای اخذ مجوزهای لازم برای برقراری نانوایی پخت نان محلی و کسب سهمیه آرد معرفی شود تا هرچه سریع‌تر این کار صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: خانه بهداشت روستا تا آبان ماه یک روز در هفته و از آن به بعد، سه روز در هفته باید کارهای درمانی اهالی روستا را با اختصاص کادر پزشکی انجام دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات