کارگاه آموزشی تخلیه تلفنی و راهکارهای پیشگیری از آن با هدف بالا بردن سطح آگاهی و توانمند سازی کارکنان و پایوران سپاه خوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۴۶۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مربی حفاظت اطلاعات سپاه خوی در این جمع که جانشین سپاه این شهرستان هم حضور داشت با اشاره به اینکه تخلیه تلفنی مسئولین و مدیران از حربه های کلیدی دشمنان و معاندان نظام است، افزود: تماس های تلفنی که از سوی سازمان های جاسوسی گرفته می شود فقط برای تخلیه تلفنی افراد نیست بلکه افراد را تحریک می کنند تا از آنها بهره برداری تبلیغی در راستای ناکارآمد نشان دادن نظام و دامن زدن به اختلافات در کشور استفاده کنند.

معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه خوی نیز در ابتدا پیرامون  اهداف دشمنان در جنگ نرم و لزوم توجه نیروهای انقلاب به رعایت ملاحظات حفاظتی و تامینی مطالبی بیان کرد و اظهار داشت: اطلاعاتی که برای ما خیلی بی اهمیت است برای دستگاهای جاسوسی بسیار مهم می باشد.

سرهنگ پاسدار موسی زاده گفت: سازمان های جاسوسی همیشه منتظر هستند تا با کوچکترین مشکل و ناآرامی در کشور اقدام به تخلیه تلفنی از افراد نمایند که با استفاده از منابع آشکار مثل جراید، سایت های خبری مطلع می شوند و کار خود را شروع می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات