خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان البرز اظهار کرد: امروز جامعه ما نیاز مبرم به حجاب و عفاف دارد به طوری که متاسفانه در سایه برخی از بی‌عفتی‌ و بی حجابی‌ها کانون مقدس خانواده‌ها متزلزل شده است.
کد خبر: ۹۰۳۶۴۵۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت‌الاسلام شجاعی مهر در مراسم جشن عفاف و حجاب که عصر امروز(دوشنبه) به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت( ع )و هفته عفاف و حجاب برگزار شد با اشاره به شأن و جایگاه دختران اظهار کرد: روایات فراوانی در دین اسلام در مورد دختران وجود دارد که طبق روایتی اگر در خانه‌ای دو دختر وجود داشته باشد و اولیای آنها دختران را درست تربیت کنند بی حساب و کتاب وارد بهشت می‌شوند.
وی افزود: پسران نعمت و دختران رحمت هستند و خداوند در قیامت از نعمتهایش سوال می‌کند اما از رحمتش سوال نمی‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ناحیه امام رضا ع شهرستان البرز با زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرحوم حجت السلام طهماسبی عنوان کرد: ایشان یکی از طرفداران برگزاری این مراسم بودند به طوری که در برخی از مواقع که امکان مالی برگزاری این مراسم وجود نداشت هزینه‌ها را به نحوی برطرف می‌کرد.
این مسئول ادامه داد: جامعه کنونی ما به نشاط و شادابی نیاز داشته و با برپایی این مراسم می‌توان نشاط اجتماعی را به جامعه بازگرداند.
حجت‌الاسلام شجاعی مهر خاطرنشان کرد: شرط یک زندگی سالم نشاط و شادابی دختران جامعه است .
وی با اشاره به فرق حجاب و عفاف بیان کرد: عفاف و حجاب دارای یک معنا هستند اما عفاف به تقوای درونی و حجاب به تقوای بیرونی اشاره می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ناحیه امام رضا ع شهرستان البرز با اشاره به زیارت حضرت فاطمه معصومه س اضافه کرد: هر کس حضرت فاطمه معصومه س را با معرفت در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود.
این مسئول با اشاره به زیارت‌نامه حضرت فاطمه معصومه س اذعان کرد: در زیارت‌نامه ایشان مستقیم به رسول خدا ص سلام داده می‌شود و این نشان از حضور روح مطهر ائمه اطهار در صحن مقدس کریمه اهل بیت ع دارد.
حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: فاطمه معصومه س به برکت حیا و عفتی که داشت شان ویژه‌ای در محضر پروردگار پیدا کرد.
وی ادامه داد: امروز جامعه ما نیاز مبرم به حجاب و عفاف دارد به طوری که متاسفانه در سایه برخی از بی‌عفتی‌ و بی حجابی‌ها کانون مقدس خانواده‌ها متزلزل شده است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ناحیه امام رضا ع شهرستان البرز عنوان کرد: هر چقدر که زنان و دختران جامعه حجاب و عفت خود را حفظ کنند و به آن بها بدهند جامعه بیشتر در برابر آسیب‌های اجتماعی واکسینه می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها