خبرهای داغ:
مسئول اجرایی موسسه حماسه ۱۷ گفت: این موسسه کتاب‌های مستند درباره شهدا تولید می‌کند و تاکنون ۷۰ کتاب درباره زندگی شهدای استان قم توسط این موسسه چاپ شده که تحت عنوان ستارگان حریم کریمه و طلایه داران جبهه حق است.
کد خبر: ۹۰۳۶۴۲۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶
۷۰ عنوان کتاب درباره زندگی شهدای استان قم توسط موسسه حماسه ۱۷ منتشر شد
هادی بغدادی در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب مربع‌های قرمز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: این مراسم با این نگاه برگزار شد تا رزمندگان دفاع مقدس به نگارش تاریخ شفاهی خود ترغیب شوند.

وی با اشاره به فعالیت‌های موسسه حماسه ۱۷ افزود: این موسسه فرهنگی کتاب‌های مستند درباره شهدا تولید می‌کند و تاکنون ۷۰ کتاب درباره زندگی شهدای استان قم توسط این موسسه چاپ شده است که تحت عنوان ستارگان حریم کریمه و طلایه داران جبهه حق است.

مسئول اجرایی موسسه حماسه ۱۷ تصریح کرد: متاسفانه در استان قم فضایی ایجاد شده است که رزمندگان خاطرات خود را نمی‌گویند و این جلسه برگزار شد تا رزمندگان ترغیب شوند تاریخ شفاهی دفاع مقدس را بگویند.

بغدادی با بیان اینکه برخی از رزمندگان دفاع مقدس برای نسل جوان اثرگذار هستند، تصریح کرد: موسسه حماسه ۱۷ این آمادگی را دارد که رزمندگان تاریخ شفاهی دفاع مقدس را بگویند و به مرور زمان تبدیل به کتاب شود.

وی ادامه داد: جبهه دارای دو بعد است که بعد نظامی و از طرف دیگر اتفاقی که برای زندگی و خانواده رزمندگان افتاده است که باید به صورت شفاهی و کتاب برای جوانان قابل استفاده باشد.

مسئول اجرایی موسسه حماسه ۱۷ عنوان کرد: دو کتاب زندگی‌نامه شهید زین الدین و گفتار‌های این شهید گرانقدر توسط موسسه حماسه ۱۷ تولید شده است که شهریورماه رونمایی می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها