خبرهای داغ:
به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان در آستان مقدس امامزاده محمد روستای دیزج شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۳۶۳۹۲
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های شاهرود و میامی همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان شهرستان شاهرود همزمان با زادروز میلاد حضرت معصومه (س) و یا حضور عاشقان و ارادتمندان اهل بیت و امام جمعه حسین آباد کالپوش و معاون تحقیقات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و معاون مالی فرمانداری ویژه شهرستان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در آستان مقدس امامزاده محمد روستای دیزج شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که همراه با سخنرانی حجت السلام رضایی قمی از سخنرانان حرم حضرت معصومه و مولودی خوانی ذاکر اهل بیت و خادم حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد،پرچم متبرک حضرت معصومه (س) برای تبرک بین شرکت کنندگان چرخانده شد و از مسؤولان هئیت امنا بقاع متبرکه شهرستان های شاهرود و میامی با اهدا لوح یادبود از طرف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تحلیل شد.
در پایان شرکت کنندگان بر سفره غذای تبرکی حضرت معصومه حاضر شدند.
لازم به ذکر است این مراسم با هدف بزرگداشت امامزادگان که به فرموده رهبر انقلاب ستارگان روشن در شب ظلمانی و هدایتگر مردمان هستند در سراسر کشور برگزار شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها