معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو گفت: دشمن با به تمسخر گرفتن حجاب زنان مسلمان می خواهد فرهنگ ناشایست بدحجابی را ترویج دهد.
کد خبر: ۹۰۳۶۳۹۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی سرهنگ پاسدار موسی عطاری در همایش بزرگ حجاب و عفاف که در جوار مزار شهدای گمنام منطقه آزاد ماکو با حضور کثیری از آحاد مردم ترتیب یافت با بیان اینکه دشمن حجاب زنان را نشانه گرفته است، گفت: دشمنان درصدد هتک حرمت زنان است و در این راستا از هیچ کاری دریغ نخواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: وظیفه خواهران بسیجی در این زمینه، آگاه سازی همنوعان خود در راستای جلوگیری از هجمه های فرهنگی علیه حجاب زن است.

 وی با تاکید بر اینکه اگر مردم در برابر تبلیغات شوم دشمن که مستقیما بنیان خانواده را نشانه رفته است ایستادگی کند جامعه به رستگاری دست خواهد یافت، گفت: در صورت بی توجهی به این مسئله، جامعه به فنا کشیده خواهد شد.

 سرهنگ عطاری به تبلیغات فضای مجازی و ماهواره ای دشمن با مخاطب قرار دادن دختران و پسران تازه به دوران بلوغ رسیده اشاره و عنوان کرد: تفکر بسیجی که برگرفته از تفکر اسلام ناب محمدی است در جوان امروزی باید تقویت شود.

 معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو در تشریح اهمیت و جایگاه دختران در دین مبین اسلام بهترین فرزندان را از منظر اسلام، فرزند دختر عنوان کرد.

 وی همچنین فرزند دختر را حسنات و فرزند پسر را نعمات الهی عنوان کرد و گفت: آن دسته از خانواده هایی که فرزند دختر دارند، مورد توجه خاص خداوند هستند.

 سرهنگ پاسدار عطاری بی توجهی و سهل انگاری به مسائل دینی را سبب ساز سستی بنیان خانواده و نابودی به تباهی کشیدن فرهنگ اصیل ایرانی عنوان کرد.

 وی در پایان بر لزوم ارائه آموزش حفظ حجاب از دوران کودکی و ریشه تاکید کرد و افزود: حجاب تنها بر زن واجب نیست بلکه مردان نیز هر کدام به نوبه خود در جهت حفظ احیای این امر الهی باید کوشا باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات