فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: باید همه آحاد مردم و هرکس به نوبه خود به مسئله حجاب و عفاف که یکی از توصیه های شهدا در وصایایشان است، توجه ویژه ای داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۳۶۳۷۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگار ما  با اشاره به هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: واقعه مسجد گوهرشاد مشهد یادآور روز بزرگی برای ملت متدین ایران اسلامی است که در آن انسان های بزرگی به خاطر دفاع از حجاب و عفاف و عفت و پاکدامنی، در مقابل اقدامات خائنانه رضاخان قلدر ایستادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه هفته عفاف و حجاب یادآور یک نقطه اعتقادی برای ما است که باید از آن صیانت شود، افزود: عفت و پاکدامنی عامل تحکیم بنیان خانواده و سلامت روحی، روانی و جسمی انسان ها است.

وی با اشاره به اینکه دین ستیزان و اسلام ستیزان فرهنگ و مسئله عفاف و حجاب را مورد تهاجم قرار داده اند، گفت: مسئله حجاب و عفاف به عنوان یک سلاح مبارزه با فساد و بی بندوباری و لاابالی گری محسوب می شود.

مولودی تصریح کرد: وقتی که زنان و مردان مسلمان و باغیرت ایرانی نسبت به موضوع عفاف و حجاب حساسیت نشان داده و از آن صیانت می کنند در حقیقت با دشمن دیانت، شرافت و حریت و عفت و پاکدامنی مبارزه می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: هر انسان دیندار و آزاده و صاحب فرهنگ ایران اسلامی در اقشار مختلف طبیعتا طرفدار عفت و پاکدامنی و حجاب بوده و مخالف لاابالی گری و بی بند و باری است.

این مسئول اظهار کرد: امیدواریم همه مسئولان و همه آحاد مردم و هرکس به نوبه خود به مسئله حجاب و عفاف که یکی از توصیه های شهدا در وصایایشان است، توجه ویژه ای داشته باشند.

 انتهای پیام

ارسال نظرات